Sagem USB wifi 802.11 b/g adapter niet te installeren op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

OM@R

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2001
Berichten
108
Hallo,

ik hoop dat iemand mij misschien zou kunnen helpen. Ik heb net Vista geinstalleerd en heb een Wanadoo/ Orange Livebox met draadloos internet [Sagem USB wifi 802.11 b/g adapter] ik heb begrepen van mijn provider dat zij Vista nog niet ondersteunen. Via Microsoft Update is er ook geen driver te vinden die dit ondersteund.
Ik wil dolgraag draadloos internet gebruiken aangezien ik nu met een ethernet kabel [die gespannen door mijn huis loopt:( ] moet werken.
Weet iemand een oplossing hiervoor of weet iemand waar ik de drivers kan downloaden? Volgens de helpdesk medewerker van Wanadoo/ Orange bestaat er wel een driver...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, bij voorbaat dank,

OM@R
 
Hoi,

Da's een raar 'antwoord' van je provider ......

Eerst zeg je dat je provider Vista niet ondersteunt ...
en later dat een helpdeskmedewerker zegt dat dat wél zo is !?!?!
Wat is't nou?

Als de driver voor vista niet beschikbaar is, dan ga er maar vanuit dat je voorlopig even touwtje moet springen over je kabel (of een langere kopen natuurlijk)

Kijk ook eens hier: http://www.sagem.com/support/site/page_accueil.php?site=1&pays=nl
 
Wat ik daarmee bedoel is dat Wanadoo/ Orange wifi nog niet ondersteunen met stuurprogramma's, de helpdesk medewerker vertelde me dat het wel bestond om mijn apparatuur wireless te krijgen in windows vista, hij kon mij er alleen niet aan helpen...

Ik zou niet weten waar ik zou moeten zoeken om die stuurprogramma's te verkrijgen.
Kan echt niemand mij hier aan helpen?
 
Topics uit 2007 zijn niet actueel meer en derhalve hoeft daar niet meer op gereageerd te worden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan