Saints Row 2 werkt gewoon niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin1000

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2010
Berichten
5
ik heb Saints Row 2 gekocht voor de PC. Nu zit ik met het probleem: ik kom in het hoofdmenu and that's it. ik kan niet verder gaan. wat wel raar is, het spel blijft werken. opeens begint het filmpje vn saints row 2. vanaf dat ik dan de muis beweeg, kom ik trug in het hoofdmenu. het probleem is dat mijn toetsenbord niet reageert (enkel de functietoetsen van laptop, alt+tab voor te wisselen van programma en ctrl+alt+del werken wel).

wie weet er een oplossing voor mij?
 
@ RadeonXfX

De link is zeker een goede indicatie (let wel indicatie!) of een pc een spel aan kan. Maar je geeft helemaal niet aan wat het is, doet, enzovoorts.
Volgende keer graag even uitleggen waar ts de link voor kan gebruiken ;)
 
@ RadeonXfX

De link is zeker een goede indicatie (let wel indicatie!) of een pc een spel aan kan. Maar je geeft helemaal niet aan wat het is, doet, enzovoorts.
Volgende keer graag even uitleggen waar ts de link voor kan gebruiken ;)

Je hebt gelijk, ik zat er later nog aan te denken "zal ik er meer uitleg bij geven of niet"
 
Sorry, your computer does not meet the minimum specifications required to run this product. Please review the details below for more information.


Minimum
Recommended

CPU Speed
Minimum: 2.0GHz Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2 or equivalent
You Have: 1.83 GHz
Upgrade Suggested: Unfortunately, your CPU Speed does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.

RAM
Minimum: 1 GB
You Have: 2.7 GB
PASS

OS
Minimum: Windows XP or Vista
You Have: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 32-bit
Unfortunately Windows 7 was not available when this product was released, so it is not OFFICIALLY supported. In some cases if the product runs on Windows Vista, it may also run on Windows 7. Please review the publisher’s website for more information.

Video Card
Minimum: 128MB 3D graphics card with Shader Model 3.0 support (NVIDIA 7600 or ATI X1300 or better)
You Have: GeForce 8200M G
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 128 MB 1.4 GB
3D Yes Yes
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0

Sound Card
Minimum: Yes
You Have: High Definition Audio-apparaat
PASS

Free Disk Space
Minimum: 15GB HDD space
You Have: 299.4 GB
PASS

DVD-ROM
Minimum: 8x DVD-ROM
You Have: TSSTcorp CDDVDW TS-L633A SCSI CdRom Device
PASS

CPU
Minimum: 2.0GHz Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2 or equivalent
You Have: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5550 @ 1.83GHz
PASS

maar het rare is: ik heb zwaardere spellen en die kan ik wel draaien (zoals GTA IV)
 
Wacht even, is dit de uitslag van de minimum test of van de recommended?

Ik zie namelijk 2 keer je cpu voorbij komen en je post begint met minimum en recommended onder elkaar.
 
En je speelt op een laptop?

Dan ben ik bang dat het daar ophoud. daar valt bij een laptop niets aan te veranderen tenzij je erg diep in de buidel tast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan