SAM Broadcaster 4.2.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs96

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2011
Hallo lezers,

Ik ben radio dj en gebruik SAM Broadcaster als draaiprogramma
Alleen er is een klein probleempje ik wil mensen in de uitzending nemen via VAC (Virtual Audio Cable) gekopelt aan Skype.
Dit ging allemaal goed totdat er een fiks probleem opspeelde waarbij ik een systeemherstel moest opstarten. Tot gevolg natuurlijk dat mijn VAC niet meer goed was sindsdien heb ik alleen maar problemen.
Ik haal VAC binnen via WinRaR dit gaat allemaal goed, maar dan wil ik VAC installeren en dan word er gezegd dit programma is al geïnstalleerd maar er is vervolgens niks van het programma te zien.
En met een systeemherstel word het probleem ook niet opgelost.

Ik ben zelf ten einden raad ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

MVG,

Thijs(96)

Waarschijnlijk staan er nog verwijzingen in het register. Deze moeten verwijderd worden voordat je VAC weer kan installeren.

Goedenavond allereerst bedankt erbicom dat je zo snel kon reageren
Ik weet hoe je het kan vewijderen maar ik ben niet bevoegd om dit te doen er staat neem contact op met je systeem beheerder maar wie of wat is dat (naar mijn idee heb ik die niet)

En mischien eventueel ideen voor een ander programma dat dezelfde functie heeft want ik denk niet dat dit gaat werken

MVG,

Thijs(96)

Met Administrator-rechten zou je de verwijzingen toch weg moeten kunnen halen. Misschien kun je contact opnemen met de leverancier van het pakket?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan