Hallo collega excellers,
Ik denk dat ik het antwoord op mijn vraag al weet, maar wil het zeker weten dat ik niets over het hoofd zie.
We werken hier met Office 2010.Een collega van mij komt aan mijn bureau en verteld dat ze in het verleden wel eens gelijktijdig met iemand anders in één Excel-sheet gewerkt heeft (op twee computers dus). Of dat nog kan en hoe dat dan moet?
Mijn eerste reactie is dat dit niet mogelijk is en dat ik het eerst naar een Google-Docs achtige omgeving zou gaan als je dat echt zou willen, maar ben er niet echt zeker van.
Dus daarom de vraag op dit forum:
Is het mogelijk gelijktijdig in één Excel-sheet te werken en zo ja hoe dan?
Ik denk dat ik het antwoord op mijn vraag al weet, maar wil het zeker weten dat ik niets over het hoofd zie.
We werken hier met Office 2010.Een collega van mij komt aan mijn bureau en verteld dat ze in het verleden wel eens gelijktijdig met iemand anders in één Excel-sheet gewerkt heeft (op twee computers dus). Of dat nog kan en hoe dat dan moet?
Mijn eerste reactie is dat dit niet mogelijk is en dat ik het eerst naar een Google-Docs achtige omgeving zou gaan als je dat echt zou willen, maar ben er niet echt zeker van.
Dus daarom de vraag op dit forum:
Is het mogelijk gelijktijdig in één Excel-sheet te werken en zo ja hoe dan?