devisscher
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 jan 2012
- Berichten
- 3
even proberen om het goed uit te leggen.
Wil een programma maken in excel om offertes te maken, en dit met samengestelde artikels.
Ik wil een m2 prijs instellen om bvb een plafond te schilderen.
Hiervoor heb ik x aantal tijd nodig en x aantal verf. Om dit te kunnen schilderen moet ik eerst de vloer afplakken, hiervoor x aantal tijd en x aantal afdek materiaal. Ik moet ook een tape langs de muur leggen, x aantal tijd en x aantal plakband.
Dit heb ik ongeveer kunnen maken met de verschillende sub pagina's van excel. (alhoewel ik het niet echt vind om het overzichtelijk te maken)
Ik heb in het totaal ongeveer 300m2 prijzen dat ik moet invoeren. Als ik mijn eerste pagina (waar al mijn hoofdartikels staan) na een tijd alfabetisch rangschik neemt hij de juiste zaken niet mee van de andere sub pagina's. De code's blijven per regel gelden, en niet met het betreffende artikel.
Als er sugesties zijn om dit programma ook eenvoudiger te maken, hoor ik het graag.
Vriendelijke groet
Wil een programma maken in excel om offertes te maken, en dit met samengestelde artikels.
Ik wil een m2 prijs instellen om bvb een plafond te schilderen.
Hiervoor heb ik x aantal tijd nodig en x aantal verf. Om dit te kunnen schilderen moet ik eerst de vloer afplakken, hiervoor x aantal tijd en x aantal afdek materiaal. Ik moet ook een tape langs de muur leggen, x aantal tijd en x aantal plakband.
Dit heb ik ongeveer kunnen maken met de verschillende sub pagina's van excel. (alhoewel ik het niet echt vind om het overzichtelijk te maken)
Ik heb in het totaal ongeveer 300m2 prijzen dat ik moet invoeren. Als ik mijn eerste pagina (waar al mijn hoofdartikels staan) na een tijd alfabetisch rangschik neemt hij de juiste zaken niet mee van de andere sub pagina's. De code's blijven per regel gelden, en niet met het betreffende artikel.
Als er sugesties zijn om dit programma ook eenvoudiger te maken, hoor ik het graag.
Vriendelijke groet
Bijlagen
Laatst bewerkt: