jordybogus
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jul 2011
Hallo mensen..
Ben al enkele dagen aan het lezen hier op het forum en heb nu op de website van Alternate iets samengesteld wat mij wel aan staat, maar heb helaas lang niet zo veel verstand er van als velen op dit forum. Ik speel veel MMO's en draai naast een MMO vaak ventrilo, skype, msn en streaming software; ik stream vaak mijn spel naar ustream.tv of dergelijke, dit alles staat vaak tegelijk aan met in de achtergrond een muziekje.
Nu heb ik dit onderstaande samengesteld, is dit voldoende voor wat ik voor ogen heb? Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst wat 'zwaardere' spellen zal aanschaffen/draaien.
CPU Koeler
Artic Freezer Xtreme Rev.2 - 12 volt 800 tot 1500 rpm
Grafische kaart
Sapphire HD6850 1024MB
CPU
Intel Core i5-2500K Sandy Bridge
Voeding
OCZ ModXStream Pro 700W
Behuizing
Sharkoon Scorpio 1000 Midi-tower
Blu-ray brander
Samsung SH-B123L
Moederbord
ASUS Sabertooth P67
Harde Schijf
Western Digital WD2500BPVT 250GB ( SSD wordt t.z.t. aangeschaft )
Geheugen
Kingston ValueRAM 4GB DDR3-1066
Met dit alles kom ik op een totaalbedrag van circa 850,00,- euros uit.
Denkt iemand dat dit goedkoper kan? Zo ja dan hoor ik het graag, heb geen idee of dit te veel is voor wat ik met het systeem wil doen. Het zal voornamelijk Star Wars: The Old Republic en Guild Wars 2 gaan draaien.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
Ben al enkele dagen aan het lezen hier op het forum en heb nu op de website van Alternate iets samengesteld wat mij wel aan staat, maar heb helaas lang niet zo veel verstand er van als velen op dit forum. Ik speel veel MMO's en draai naast een MMO vaak ventrilo, skype, msn en streaming software; ik stream vaak mijn spel naar ustream.tv of dergelijke, dit alles staat vaak tegelijk aan met in de achtergrond een muziekje.
Nu heb ik dit onderstaande samengesteld, is dit voldoende voor wat ik voor ogen heb? Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst wat 'zwaardere' spellen zal aanschaffen/draaien.
CPU Koeler
Artic Freezer Xtreme Rev.2 - 12 volt 800 tot 1500 rpm
Grafische kaart
Sapphire HD6850 1024MB
CPU
Intel Core i5-2500K Sandy Bridge
Voeding
OCZ ModXStream Pro 700W
Behuizing
Sharkoon Scorpio 1000 Midi-tower
Blu-ray brander
Samsung SH-B123L
Moederbord
ASUS Sabertooth P67
Harde Schijf
Western Digital WD2500BPVT 250GB ( SSD wordt t.z.t. aangeschaft )
Geheugen
Kingston ValueRAM 4GB DDR3-1066
Met dit alles kom ik op een totaalbedrag van circa 850,00,- euros uit.
Denkt iemand dat dit goedkoper kan? Zo ja dan hoor ik het graag, heb geen idee of dit te veel is voor wat ik met het systeem wil doen. Het zal voornamelijk Star Wars: The Old Republic en Guild Wars 2 gaan draaien.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!