diederick d
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 aug 2008
Hallo,
Ik heb recent een nieuwe game pc aangeschaft met Windows 7 64bit
Nu kreeg ik 2 weken na de aanschaf van de pc de melding bij het opstarten,
All settings were reset to default values.
The previous overclock settings have failed, system has been restored to its default settings.
Press F1 to run setup.
Press F2 to load default values and run setup.
Na F2 gedrukt te hebben starte hij gewoon op. Nu ben ik ermee naar de winkel waar ik de PC heb laten samenstellen geweest, en zij meenden dat het waarschijnlijk lag aan een lege batterij op het moederbord waardoor deze de settings niet onthoud. Nu 3 weken nadat ze hem gemaakt hebben, heb ik alweer bij het opstarten het bovenstaande bericht gekregen. Ik was erg benieuwd hoe dit kan maar vooral wat mogelijke oorzaken kunnen zijn. Ik breng hem waarschijnlijk even terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb maar ik ben ook erg benieuwd wat anderen op dit forum er van denken.
PC configuratie :
MSI Z77A-g43
Intel Core I5- 2500k
12 gig Team Elite Ram ( 3x4)
MSI 7870 Twin Frozr
Windows 7 home premium 64x
Ik heb hem niet geoverclocked
Ik heb recent een nieuwe game pc aangeschaft met Windows 7 64bit
Nu kreeg ik 2 weken na de aanschaf van de pc de melding bij het opstarten,
All settings were reset to default values.
The previous overclock settings have failed, system has been restored to its default settings.
Press F1 to run setup.
Press F2 to load default values and run setup.
Na F2 gedrukt te hebben starte hij gewoon op. Nu ben ik ermee naar de winkel waar ik de PC heb laten samenstellen geweest, en zij meenden dat het waarschijnlijk lag aan een lege batterij op het moederbord waardoor deze de settings niet onthoud. Nu 3 weken nadat ze hem gemaakt hebben, heb ik alweer bij het opstarten het bovenstaande bericht gekregen. Ik was erg benieuwd hoe dit kan maar vooral wat mogelijke oorzaken kunnen zijn. Ik breng hem waarschijnlijk even terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb maar ik ben ook erg benieuwd wat anderen op dit forum er van denken.
PC configuratie :
MSI Z77A-g43
Intel Core I5- 2500k
12 gig Team Elite Ram ( 3x4)
MSI 7870 Twin Frozr
Windows 7 home premium 64x
Ik heb hem niet geoverclocked
Laatst bewerkt: