Samengestelde pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamer2

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2010
Beste ,

Ik heb onlangs besloten een nieuwe pc te gaan kopen , ik heb eentje proberen te samenstellen op alternate.
Hier volgt mijn configuratie :
http://www.alternate.be/html/pcbuilder/detailView.html?cn=1&tn=BUILDERS

Moest de link niet werken :

Grafische kaart : XFX HD5670 512 MB | 84,90 euro

Processor : AMD Athlon II X3 445 | 94,90 euro

Harde Schijf : Western Digital Caviar SE16 (500 Gb) | 37,99 euro => Is genoeg voor mij

Geheugen : GeIL 4 GB DDR3-1333 kit | 74,90 euro

Moederbord: MSI 770-G45 | 59,90 euro

Optische Drive : LG DH-16NS | 14,99 euro

Behuizing : Aerocool Vx-e Pro | 59,90 euro => Ziet er mooi uit :)

Voeding : Cooler Master GX550 550W | 64,90 euro => Is dit genoeg?

Toetsenbord : Logitech Keyboard Deluxe 250 | 9,99 euro

Muis : Logitech RX250 Mouse | 11,90 euro => Ben ik ondertussen gewend:)

Monitor: Iiyama Prolite E2208HDD-B1 | 149,90 euro

Extra Case-Fan : Aerocool RS12 Carbon Fiber | 9,99 euro => Ik weet echt niet waarom :P

Bestruringssysteem : Microsoft Windows | 109,90 euro
7 Home Premium 64-Bit => Bulk | => Kan iemand mij het verschil tussen 64-bit en 32-bit eens uitleggen :) ?

Totaal : 784,15 euro

Nu...
Zouden jullie eens kunnen kijken of alles ook echt samengaat en op elkaar past enzo...
En is dit een goede configuratie?
Ik zoek met deze pc gewoon op internet wat te zitten en msn , maar ik wil vooral goed Call Of Duty : Modern Warfare 2 kunnen spelen en Call Of Duty : Black Ops wanner deze uitkomt.
Moesten jullie iets beter kunnen samenstellen ( waarschijnlijk wel :p ) , mijn budget ligt rond de 800 euro , met scherm , muis en toetsenbord inbegrepen. ( Is niet veel weet ik :p)

Alvast Bedankt

Gamer 2

Hij meot ook wel een tijdje meegaan en kan zijn dat ik ook nog andere games ga spelen ;)

Gamer2

Die 550 watt is overdreven, 450 moet voldoende zijn. Hij trekt echt niet zoveel die kaart. Voor dat geld kan je misschien een betere processor kopen? Een Phenom II X2 555 is al beter.

En nee, als je die X3 Athlon hebt kun je niet alle games op high draaien.

Laatst bewerkt:
Een 32 bit systeem kan max 3,2 gb aan ram aan, bij een 64 bit systeem is dat veel meer (ligt aan wat het mobo max kan hebben)

Link werkt inderdaad niet.

Wat betreft de samenstelling, dat laat ik even aan mijn mede helpmijers over!

Die 550 watt is overdreven, 450 moet voldoende zijn. Hij trekt echt niet zoveel die kaart. Voor dat geld kan je misschien een betere processor kopen? Een Phenom II X2 555 is al beter.

En nee, als je die X3 Athlon hebt kun je niet alle games op high draaien.

MEt mijn systeem (Zie profiel) Kan ik modern warfare al op medium/high draaien met 40 fps. Dat moet met zijn setup dus zeker wel lukken.

Maar MW2 is niet een al te zware game. Hij heeft niet eens gezegd dat hij MW2 wil gaan spelen. Beter mindert hij zijn voeding en koopt hij een Phenom. Deze zijn meer game gericht en zullen dan ook veel betere prestaties hebben. Anders gaat hij er in de toekomst spijt van krijgen.

Frozone,

Hoe kom je bij 2.8?!?!

Kan zelfs nog tot 3,7 zijn...

Paranoid,

Ik zoek met deze pc gewoon op internet wat te zitten en msn , maar ik wil vooral goed Call Of Duty : Modern Warfare 2 kunnen spelen en Call Of Duty : Black Ops wanner deze uitkomt.

Laatst bewerkt:
Maar MW2 is niet een al te zware game. Hij heeft niet eens gezegd dat hij MW2 wil gaan spelen. Beter mindert hij zijn voeding en koopt hij een Phenom. Deze zijn meer game gericht en zullen dan ook veel betere prestaties hebben. Anders gaat hij er in de toekomst spijt van krijgen.

Maar ik wil vooral goed Call Of Duty : Modern Warfare 2 kunnen spelen en Call Of Duty : Black Ops wanner deze uitkomt.

Zijn processor keuze vind ik ook niet goed nee, dat heb je mij niet horen zeggen.

En Lita, dat wist ik niet. Toen ik nog 32bit draaide met 4gigabyte aan ram gaf windows alleen maar 2,8 gigabyte aan.

Niet goed doorgelezen dus. :o Maar ik blijf bij mijn standpunt, een Phenom is beter.

Welke processor moet ik dan nemen ?
En dus ook minder voeding ? Een 450 watt bijvoorbeeld?

mvg Gamer2

Dus Phenom :p?
En Dual , Triple , Quad? Of maakt dit niet zoveel uit?

Ik zal nog eens beginnen samenstellen , eens kijken waar het totaal dan op komt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan