samengevoegde documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cevrix

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Berichten
53
Hallo helper,

Om mensen te kunnen bereiken werk ik met samengevoegde bestanden (Word), d.w.z. een bestand heeft én een brief én een envelop bij elkaar zitten, die gerelateerd zijn aan een database (Acces).
Deze kan ik op dit moment niet openen. Ik krijg dan de melding:gevens kunnen niet worden gevonden" , met daarbij 2 knoppen "gegevensbestand" zoeken en "opties".
Bij de 1e knop kom ik niet veel verder dan een foutmelding en bij opties krijg ik de mogelijkheid om het bestand te veranderen in een gewoon bestand, d.w.z. dat ik dan geen gebruik meer kan maken met de koppeling aan de database.
Kan het zijn dat ik ergens iets heb aan/uit - gevinkt of dat er iets in de werkbalk mist ?
Geen flauw idee waar ik het moet zoeken.
Ik heb al via msconfig een herstelpunt van eerdere datum gemaakt, maar zonder resultaat.
Kan iemand mij helpen?
Vriendelijke groeten , Yvo
 
De meest voor de hand liggende oorzaak is dat de access database verplaatst is en daardoor niet meer gevonden kan worden.
Een andere mogelijke oorzaak is dat de access database readonly gemaakt is (bestands attribuut in de verkenner). Dan kun je ook dit soort meldingen verwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan