Hey!
Ik heb jullie hulp hard nodig
. Omdat mijn oude VAIO laptop levensmoe is geworden, heb ik een vervanging nodig (een desktop, omdat hier wat meer mogelijkheden zijn). Deze vervanging moet ervoor zorgen dat ik ongehinderd games kan spelen (a la CRYSIS e.d.) op hoge settings. Ook wil ik met deze computer het nodige studio-werk doen, dus is een goede geluidskaart een must.
Overigens heb ik minimaal 8 USB poorten nodig (wil geen hubs meer).
Voor dit systeempje stel ik zo'n 1200-1300 euro (maar goedkoper is altijd mooi meegenomen
) ter beschikking. Dit is dus zonder monitor, speakers, extra software, keyboard e.d. Wel heb ik een OS nodig (Vista upgradeable naar Windows 7 (pas na 26 juni had ik gehoord?) ).
Verder vind ik het fijn als 'ie DVD's / CD's kan lezen/branden... Blu-ray weet ik nog niet zeker, maar die kan ik er later toch nog bijzetten?
Hiernaast zal ik gebruik maken van het draadloze thuisnetwerk, dus heb een stabiele ontvanger nodig.
Ook komt dit ding in dezelfde ruimte waar er opgenomen wordt, dus het liefst wil ik hem zo stil mogelijk, tenzij dit te veel van het budget vergt. Een SSD vind ik bijvoorbeeld z'n geld niet waard, of vinden jullie van wel?
Overigens heb ik hier totaal geen verstand van, dus je moet het maar even zeggen als mijn budget onrealistisch is voor wat ik vraag.
Alvast hartstikke bedankt voor jullie moeite!
Ik heb jullie hulp hard nodig

Overigens heb ik minimaal 8 USB poorten nodig (wil geen hubs meer).
Voor dit systeempje stel ik zo'n 1200-1300 euro (maar goedkoper is altijd mooi meegenomen

Verder vind ik het fijn als 'ie DVD's / CD's kan lezen/branden... Blu-ray weet ik nog niet zeker, maar die kan ik er later toch nog bijzetten?
Hiernaast zal ik gebruik maken van het draadloze thuisnetwerk, dus heb een stabiele ontvanger nodig.
Ook komt dit ding in dezelfde ruimte waar er opgenomen wordt, dus het liefst wil ik hem zo stil mogelijk, tenzij dit te veel van het budget vergt. Een SSD vind ik bijvoorbeeld z'n geld niet waard, of vinden jullie van wel?
Overigens heb ik hier totaal geen verstand van, dus je moet het maar even zeggen als mijn budget onrealistisch is voor wat ik vraag.
Alvast hartstikke bedankt voor jullie moeite!