Topictitel - Voor de helpers en eventuele zoekers op het forum is het ook prettig als je je topictitel een duidelijke omschrijving mee geeft. Denk daarbij aan "Multimedia-pc 800 euro" of "Game-Ppc 1500 euro" of "Budget-pc 300 euro"
Budget - 850 inc. verzendkosten
Doel - Gamen, internet en schoolwerk.
Omgeving - Ik wil graag een redelijk stil systeem
Assemblage - Ik wil best zelf een deel in elkaar zetten bijv. op de koeler, geheugen en processor na (kan bij Azert d8 ik voor €15)
Besturingssysteem - Heb ik al (64 bits professional)
Opties / randapparatuur - Ik heb nodig: Monitor (ik zat te denken aan een deze), muis, toetsenbord en eventueel als het kan nog leuke speakers. Oftwel: alles...
O ja... Ik heb al een Harde schijf van 1TB dus dat is niet meer nodig
Ik heb het liefst 6 of 8 gb werkgeheugen. Ik ben niet iemand die "nog even iets erbij zet" tenzij het niet anders kan. Dus een toekomstgerichte pc ben ik naar op zoek.
Dat was het
Alvast bedankt.
Budget - 850 inc. verzendkosten
Doel - Gamen, internet en schoolwerk.
Omgeving - Ik wil graag een redelijk stil systeem
Assemblage - Ik wil best zelf een deel in elkaar zetten bijv. op de koeler, geheugen en processor na (kan bij Azert d8 ik voor €15)
Besturingssysteem - Heb ik al (64 bits professional)
Opties / randapparatuur - Ik heb nodig: Monitor (ik zat te denken aan een deze), muis, toetsenbord en eventueel als het kan nog leuke speakers. Oftwel: alles...
O ja... Ik heb al een Harde schijf van 1TB dus dat is niet meer nodig

Ik heb het liefst 6 of 8 gb werkgeheugen. Ik ben niet iemand die "nog even iets erbij zet" tenzij het niet anders kan. Dus een toekomstgerichte pc ben ik naar op zoek.
Dat was het

Laatst bewerkt: