Samenstellen nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

piedie90

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
16
hoi, ik ben nieuw op de site dus

ik wil graag een nieuwe computer bestellen maar als ik vraag of ze me wilen helpen in de winkel krijg ik allemaal componenten die niet bij elkaar passen!!!

dus hier mijn vraag:

ik wil een computer die speciaal gemaakt is voor zeer zeer zware spelletjes, en af een toe voor autocad 2007

prijs tot 850 euro
geen HD (heb ik al 2x 750gb)
geen cd of dvd brander (heb ik al)
gaat mij alleen om:
moederbord
processor
koeling(en)
geheugen
videokaart(en)
ik las op de site dat je 2 videokaarten kan gebruiken wat levert dit voor betere prestates op??

als iemand mij kan helpen bedankt!!
 
he vraagje heb je nog voorkeur voor een winkel? beetje bij jouw in de buurt ofzo.

veel sites van grote winkels hebben een zogenaamde PC builder daar geeft hij (bij de meeste) een redelijke eerlijke weergave over mogelijke conflicten.

en over die 2 videokaarten jij bedoelt waarschijnlijk SLI.

het heeft zo zijn voordelen een echte hardcore gamer heeft het en kwa kracht merk je het wel maar kwa snelheid maakt het niet echt uit.
 
maakt mij niet uit op internet vid ik oke al moet ik het bij 10 verschillende winkels bestellen, als ik weet wat ik moet hebben dan zet ik het zelf wel in elkaar

weet van in elkaar zetten wel wat maar wat bij wat hoort en wat bij wie een conflict geeft heb ik geen kaas van gegeten

(ben ik meerdere malen tegenaangelopen du svraag nu even hulp)

Pieter
 
ok ik ga het ff uitzoeken op www.alternate.nl ik houd die prijzen aan maar er zijn veel ernorm goedkopere winkels dus ik raad het je niet aan om hem daar te bestellen maar dan heb je teminsten een samenstelling. en wil je dat SLI of niet want als je maar 1 Videokaart wil kan dat natuurlijk een wat betere zijn. en die hardeschijven neem ik aan zijn SATA?!
 
1 videokaart is perect als dat kan, en natuurijk zijn mijn schijven sata
 
he nog iets kijk als ik een PC samenstel vind ik persoonlijk modding bestwel belangrijk. ik weet niet hoe jij daar tegen over staat? en ik ga er van uit dat het echt alleen om de Systeem kast gaat.
 
ik heb toch voor een site gekozen die hier op t forum wel werd aangeprezen.
www.cool-prices.nl


Winkelwagen
Artnr. Artikel Aantal Prijs
7337 AMD Athlon 64 X2 5000+ (AM2, 2x2.6GHz, 512KB, 400MHz Bus, 89W, TRAY) € 314,95


6264 MSI K9N Platinum, nForce 570 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, IEE1394) € 100,10


7342 Cooler Master RP-650-PCAP Extreme Power, 650W (ATX 12V 2.01) € 67,95


5608 Corsair 1024MB DDR2 PC4200 CL4 128MX64 (VS1GB533D2) € 106,95


7523 Leadtek GeForce 7950 GT 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI-I) PX7950GT-TDH-512 € 262,20



Exclusief € 716,09
BTW € 136,06
Totaalprijs € 852,15
het is wat sgamel ik heb bijv. maar 1gb werkgeheugen gedaan omdat je dat later makkelijk kan uitbreiden terwijl al had ik gekozen voor een wat lichter ander component en je wil hem nog eens wat upgrade je gelijk een groot bedrag moet spenderen en je onderdelen over heb.

ik heb voor socket AM2 gekozen om dat dat het nieuwst is ik heb er weinig ervaring mee maar volgens mij bevalt het wel kijk anders een wat rond op forums.

oja en behuizing heb ik er maar niet tussen gedaan dat vind ik iseen persoonlijke keuzen
 
Je kan beter Intel Core 2 Duo nemen snelste en beste processor op dit moment.:p
 
misschien wel op dit moment maar dat blijft nooit langzo en houd je mond over da ************************************ intel.:D

intel is voor noops die alleen officenen op der pc.
 
Dat vind jij maar uit verschillende test blijkt dat dit gewoon de snelste desktop proc.
Ik gebruik hem zelf en merk wel degelijk verschil :rolleyes:
 
tuurlijk vind ik dat anders zet ik het hier niet neer.

en met wat merk je duidelijk verschil? koop de beste van AMD maar is goeie gamer als jij verschil merk en ik heb liever kwaliteit en een chip waar ik op kanvertrouwen

tuurlijk hiij is goedkoper en sneller maar dat zegt wel wat over zijn levensduur en kwaliteit denk ik. en ik vind die mietjes die eerst pro AMD waren en nu op eens Intel mannetjes waar ik nog niet eens me **** mee af wil vegen.

:D :D :D :D

grapje. maar ik wil er wel een discusie overbeginnen als jij dat wil maar maak dan ff een eigen topic want onze vriend piedie denkt ook van ik denk dat ik hem maar door mijn schoonmoeder laat bestellen want wat die gasten allemaal zitten te blaten heb ik ook niks aan.

en terrecht wie zeurt er nou over INTEL

JA dan wel te Nee (theo maassen):p
 
De discussie amd / intel is al zovaak voorbij gekomen en elke keer dezelfde uitslag....niemand komt eruit....laat iemand in zijn waarde als die amd of intel wil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan