Samenstellen nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of het vele malen beter is weet ik niet. Maar sowieso heeft crt nadelen op bepaalde gebieden. Het voordeel kleurechtheid wordt weggenomen door deze duurdere tft-schermen.
Belangrijkste probleem dat je dan nog hebt is zwart: dat is op tft vaak wat minder. Zeggen ze hoor.
Voor mij op mijn simpele normale tft is zwart gewoon zwart. Maar oke...

Het probleem is dat crt-schermen op een gegeven moment van ouderdom toch ook wat minder worden. En tegen ouderdom is weinig te beginnen. En het voordeel van een groot 24 inch scherm is enorm groot. En het voordeel van extra bureauruimte... (weg met dat bakbeest :P)

Ik ben trouwens zelf ook een type die niet gelijk iets koopt: dus gewoon rustig vergelijken. Besef wel dat de prijzen per dag kunnen veranderen, dus je zal op het eind nog even moeten kijken of je nog steeds de juiste produkten hebt (misschien is op dat moment ander merk videokaart, geheugen, voeding wel voordeliger)

edit:
Dat scherm is nu niet meer te krijgen.
Wat dat betreft kan je in google beter aanzetten dat je alleen resultaten uit het afgelopen jaar wilt zien.

leuke discussie voor jou:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1359970
(ik heb alleen het begin gelezen hoor)

Laatst bewerkt:
Deze discussie http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1359970
gelezen; tja, dan hangt de keuze van zo'n scherm sterk af, van wat je in relatie tot e.e.a. doet.
Ik bewerk foto's (niet eens RAW). Ik save een JPG naar TIFF, bewerk doorgaans de contrasten - en stempel wat irritante details weg - met Adobe
en dat geeft gewoon goede resultaten. Kijk, men wil graag dat de kleuren van je foto-opnamen corresponderen tussen je opname zelf, op scherm-monitor en uiteindelijk de kleurenafdruk. Ik beweer altijd dat dit wellicht een ondoenlijke zaak is. En dan bedoel ik niet technisch (dat krijg je in principe wel voor elkaar), maar simpelweg het feit dat (vrijwel) niemand in staat is bij de eerste beoordeling van de foto-resultaten op je scherm te constateren of de kleuren e.d. overeenstemmen met de werkelijkheid van het moment dat je de foto's maakte. Daar zijn onze hersens maar tot zekere hoogte toe in staat. In de psychologie zijn diverse voorbeelden te geven, over hoe onze hersens zaken (foto's, verhalen, gebeurtenissen) doorgeven en hoe wij daarbij de overtuiging hebben dat e.e.a. in overeenstemming is met . . . . dus, ik concentreer mij dus 'op het moment van beoordelen' of mijn opnamen er goed - naar tevredenheid - uitkomen.

En nu wat deze offerte betreft. http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/54035 (m.u.v. de philips TFTmonitor, die laat ik weg).
De raidcontroller 'Gigabyte GA-P55-UD3 iP55, SATA2 RAID, GLAN' heb je toch alleen nodig als je meerdere HD's in je syteem plaatst.
Ik zie dan ook de ' Intel Solid State Disk 2.5" 80GB SATA, X25-M Postville 9.5mm' genoemd, terwijl er ook de ' Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103UJ'
wordt opgegeven. Waarom zou ik naast de 1 TB HD er 'n 2e bijplaatsen (Intel Solid state disk). Ben benieuwd, wetende dat hier mijn kennis gewoon te kort schiet.

Tenslotte. Hoe moet ik de ' Scythe Processor Koeler Mugen 2 AMD & Intel' in dit geheel zien, waar wordt dit aan gelinkt ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan