samenstelling pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvz13

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
Hallo,

ik hb aardig wat verstand van het samestellen van een computer.
maar nu had ik een vraag.. (ik had in mijn ogen een juweeltje gemaakt)

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B439635%5D=1&product%5B430781%5D=1&product%5B302607%5D=1&product%5B435086%5D=1&product%5B390748%5D=1&product%5B441437%5D=2&product%5B431377%5D=1&product%5B394013%5D=1&product%5B71532%5D=1&product%5B97217%5D=1&product%5B427486%5D=1&product%5B2188%5D=3

maar nu was mijn vraag of dit inderdaad zou werken en met name of de voeding sterk genoeg is want daar bn ik nog niet helemaal uit en miss. kunnen jullie mij helpen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Voeding zou het moeten trekken, dit is geen samenstelling die veel stroom gebruikt.

Maar wat wil je met deze pc doen? Veel meer dan een beetje tekstverwerken, mailen en surfen op het internet zal deze niet aan kunnen.

Die 3 sata kabels zijn niet nodig, zitten bij het moederbord. Gezien de rest van de pc kun je ook nog 25 euro besparen op het werkgeheugen, Kingston ValueRAM zal goed genoeg zijn.

bedankt voor jullie reactie.

@Woutertjuh88 waarom zou deze sammestelling niet zo veel aan kunnen dan??
en ik dacht dat deze wel op een rustig tempo call of duty zou afspelen. dat deze dan niet zo heel erg snel is daar zal je mij niet over horen zeuren zolang deze maar gewoon afspeelt zonder iedere 5 min. te laggen.

@ronald89
bedankt ik zal ff kijken

Dat gaat met deze videokaart ook niet lukken. Zul je toch op z'n minst een HD6850 voor moeten hebben.

eh nee die huntkey voeding kan die videokaart niet trekken je hebt minimaal een 450watts voeding nodig voor de HD6850
en zeker die huntkey voeding is te zwak voor dit systeem

je hebt eerder zo iets nodig voor dit systeem klikerdeklik
op een voeding moet je niet besparen als ze slecht zijn kunnen ze je pc letterlijk omzeep helpen

verder is de HDD van western digital ook traag als dikke str*nt de Samsung Spinpoint F3 1TB kost net zo veel en is veel sneller
klikerdeklik

je processor is op het moment je ergste bottleneck dus wil je in de toekomst nog eens redenlijk kunnen gamen dan zul je die moeten upgraden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan