Goedemiddag,
Ik heb een vraag over excel, ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. En dat ik het goed kan uitleggen .
Ik heb een sheet met allemaal data, kolommen en rijen. Nu wil ik een nieuwe sheet de data samenvatten, maar dit betekent dat excel horizontaal en verticaal moet gaan zoeken.
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken en op het uberhaupt kan ik excel.
Met formules ben ik wel een beetje handig, maar met VBA niet.
Ik heb het excel bestand toegevoegd voor de duidelijkheid. Blad 1 is de data, Blad 2 is de samenvatting zoals ik deze graag wil hebben (Nu handmatig even gedaan voor het voorbeeld)
Zou iemand me opgang kunnen helpen??
Alvast super bedankt!
gr LennyBekijk bijlage TEST v1.xlsx
Ik heb een vraag over excel, ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. En dat ik het goed kan uitleggen .
Ik heb een sheet met allemaal data, kolommen en rijen. Nu wil ik een nieuwe sheet de data samenvatten, maar dit betekent dat excel horizontaal en verticaal moet gaan zoeken.
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken en op het uberhaupt kan ik excel.
Met formules ben ik wel een beetje handig, maar met VBA niet.
Ik heb het excel bestand toegevoegd voor de duidelijkheid. Blad 1 is de data, Blad 2 is de samenvatting zoals ik deze graag wil hebben (Nu handmatig even gedaan voor het voorbeeld)
Zou iemand me opgang kunnen helpen??
Alvast super bedankt!
gr LennyBekijk bijlage TEST v1.xlsx