samenvattingsbestanden Thunderbird ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Als je redelijk veel email in een map hebt staan maakt Thunderbird hier met enige regelmaat een samenvattingsbestand van, zodat de mailtjes sneller kunnen worden geladen.
Op zich een aardige feature, maar wat ik ronduit irri vindt is dat de mail die ik in de prullenbak heb gezet en de prullenbak vervolgens heb leeggemaakt (alles zou dan echt weg zijn zou je denken) er na het maken van een samenvattingsbestand gewoon weer in de map ingekomen post staat! En niet alleen van de betreffende dag, maar soms wel van een week terug:mad: :mad: :mad:
De oplossing volgens het forum van Mozilla zou zijn: regelmatig je mappen comprimeren.
Zo gezegd, zo gedaan..... een dag later werd er weer een samenvattingsbestand gemaakt!
Schiet mij maar lek....ik kon weer allerlei zaken gaan opschonen, terwijl ik dat een dag tevoren al had gedaan.
hebben meer helpmeijers hier last van? En zo ja: wat kan er aan gedaan worden?

Hhmmm, ik heb nog nooit een samenvattings bestand gezien.
Laden? Redelijk snel, paar seconden.

heb me inmiddels aangemeld voor het forum van Thunderbird. Als ik hier wat wijzer van wordt zal ik nog wat van me laten horen.

Als je niet aangeeft, dat ze ook op de server moeten worden verwijderd, dan blijven ze netjes terugkomen, want dat wil je immers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan