samenvoegen een uitdaging

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwaque

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2006
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2254405#post2254405

in bovenstaande link heb ik welliswaar het antwoord op mijn vraag gevonden maar ik krijg het niet werkend. Ik heb de velden aangemaakt met ctrl-F9 en de tekst ingetyped muv de mergefield velden die heb ik mbv word ingevoerd.
In de bijlage mijn word doc en xls file

Heeft iemand tips?

hartelijk dank
jikke

Bijlagen

ik snap niet wat je bedoelt en wat je eigen wil bereiken. als ik het mergefield city via Word invoeg, krijg ik wel iets anders (met Alt-F9 kan je de codes bekijken). als je wilt beperken van wie de brief moet krijgen, werk dan in excel met een hulpkolom. ik doe het in een adressenbestand en wie geen abonnement betaalt, krijgt een 0, de anderen een 1 en ik laat alleen de etiketten met 1 samenvoegen.

steven

PS de titel zegt ook niets.

Laatst bewerkt:
Ík wil een brief maken geadresseerd aan city. Met daar in alle employees/sales die aan city zijn verbonden. In de vorige link stond dit uitgelegd maar blijkbaar doe ik iets verkeerd met het aanmaken van de velden. Ik heb dit heel makkelijk in acces kunnen doen maar het lukt dan niet om de afzondelijke pagina's te mailen. omdat dat me wel lukt in word dacht ik misschien kan ik in word ook meerdere gegevens op een blad krijgen gericht aan een adres.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan