Ik wil in excel cellen met dezelfde waarde toevoegen en optellen, (de waarden in staan in kolom A en de gegevens die ik wil optellen in kolom B)
Nu zag ik dat je hier binnen excel een handige tool, 'consolidatie', voor hebt; deze zou onder het tabje 'gegevens' moeten staan. Deze functie kom ik binnen office 365 echter niet tegen..?
Dien ik deze functie nog ergens toe te voegen/ te downloaden, of weet iemand een handige manier om cellen met dezelfde waarde samen te voegen en op te tellen..?
Hoor het graag, alvast bedankt voor de moeite!
Nu zag ik dat je hier binnen excel een handige tool, 'consolidatie', voor hebt; deze zou onder het tabje 'gegevens' moeten staan. Deze functie kom ik binnen office 365 echter niet tegen..?
Dien ik deze functie nog ergens toe te voegen/ te downloaden, of weet iemand een handige manier om cellen met dezelfde waarde samen te voegen en op te tellen..?
Hoor het graag, alvast bedankt voor de moeite!
