• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Samenvoegen Excel bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2012
Hoi,

Voor mijn werk moeten er planningen gemaakt worden voor de scholieren die in de zomervakantie werken.
Deze scholieren moeten opgeven op welke dag ze kunnen werken.
Voorheen gebeurde dit via de mail, waarbij met de hand overgetypt werd welke dagen er gewerkt kon worden.

Nu was mijn idee om een google form aan te maken, waarin ingevuld kan worden de naam en aangevinkt worden of je een bepaalde dag kan werken.
Hierna kan de spreadsheet die hieruit voorkomt geexporteerd worden naar excel en dit zou eigenlijk samengevoegd moeten worden met de rest van de planning.

De huidige planning bestaat uit een lijst met naam, emailadres, telefoon enz, en ook een kolommen met bijvoorbeeld za 1-1, za-8-1, ma 10-1. Waarbij hier ingevuld kan worden of ze 's morgens / 's middags / de hele dag/niet werken op deze dag.

De google spreadsheet zou gestaan uit een kolom met naam en ook een kolom met de dagen bijvoorbeeld za 1-1 met als keuze 's morgens / 's middags / de hele dag/niet.

Zou het mogelijk zijn om de gegevens in deze google spreadsheet, geexporteerd naar excel, in te vullen bij de algemene planning en hoe?

Of bestaan er makkelijkere manieren om dit te doen?

In elk geval bedankt voor de aandacht!!!

Ik zou ze geautomatisserd allemaal een mail sturen met een excelfile met hun persoonlijke gegevens, waarin, als ze dat openen via een userform hun ontbrekende gegevens kunnen invullen en na sluiting automatisch aan jou wordt geretourneerd (via een routingslip).
Die bijlagen kun je na binnenkomst weer automatisch integreren tot 1 bestand.

Ok, daar heb ik nog niet aan gedacht, heel erg bedankt!
Ik zal eens kijken of ik er uit kom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan