Ik heb het volgende probleem.
Ik werk met Word en Excel 2003 en ik wil een adressenlijst maken in Word met de gegevens van een relatielijst uit Excel.
Ik werk vaker met samenvoegen, dus ik weet hoe het werkt, maar als ik nu het document wil maken, waarin de samenvoegvelden ingevoegd moeten worden, krijg ik het volgende venster te zien (zie bijlage), waarin ik dus niet de velden kan kiezen, die in mijn Excel-adressenbestand gedefinieerd staan, nl. achternaam - voornaam - tussenv. - adres - PC - plaats.
Kan iemand mij helpen?
Ik werk met Word en Excel 2003 en ik wil een adressenlijst maken in Word met de gegevens van een relatielijst uit Excel.
Ik werk vaker met samenvoegen, dus ik weet hoe het werkt, maar als ik nu het document wil maken, waarin de samenvoegvelden ingevoegd moeten worden, krijg ik het volgende venster te zien (zie bijlage), waarin ik dus niet de velden kan kiezen, die in mijn Excel-adressenbestand gedefinieerd staan, nl. achternaam - voornaam - tussenv. - adres - PC - plaats.
Kan iemand mij helpen?