Ik maak een email newsletter die ik voorzie van hyperlinks om het bezoek aan mijn website te vergroten.
In het verleden maakte ik die newsletter in Outlook Express en verstuurde die per 100 adressen tegelijk. Geen probleem.
Na upgrading werk ik in Windows/Office 2000 en probeer nu de nieuwsbrief via Word met de functie samenvoegen naar email te verzenden. Dat lukt, alleen verdwijnen bij het verzenden de hyperlinks. Dat schiet dus niet op! Ik heb het nog via Publisher geprobeerd, maar deze kent alleen maar samenvoegen naar printer.
Weet iemand hoe ik kan samenvoegen naar mail in Word zonder dat de hyperlinks bij verzending in Outlook verdwijnen? Of dat het mogelijk is in Publisher samen te voegen naar Outlook (uiteraard met behoud van hyperlinks)
In het verleden maakte ik die newsletter in Outlook Express en verstuurde die per 100 adressen tegelijk. Geen probleem.
Na upgrading werk ik in Windows/Office 2000 en probeer nu de nieuwsbrief via Word met de functie samenvoegen naar email te verzenden. Dat lukt, alleen verdwijnen bij het verzenden de hyperlinks. Dat schiet dus niet op! Ik heb het nog via Publisher geprobeerd, maar deze kent alleen maar samenvoegen naar printer.
Weet iemand hoe ik kan samenvoegen naar mail in Word zonder dat de hyperlinks bij verzending in Outlook verdwijnen? Of dat het mogelijk is in Publisher samen te voegen naar Outlook (uiteraard met behoud van hyperlinks)