• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

samenvoegen van cellen dmv macro's en dubbele waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.
B 37 is verhuist naar D7. dat je het niet kon bewerken komt door de beveiliging van het blad. (is mijns inziens niet nodig daar het blad toch verborgen is)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
B 37 is verhuist naar D7. dat je het niet kon bewerken komt door de beveiliging van het blad. (is mijns inziens niet nodig daar het blad toch verborgen is)

Ja super! weer bedankt!

Klopt het dat bij sheet FoodData de ingredients (J) niet aangepast wordt na gelang het recept?
ik heb overal nu "cashewnoten, cacaoboter, kokosolie, dadels ontpit, havermout glutenvrij, aardbeien, rozijnen, amandelmeel, gedroogde cranberries, vanille extract, bietenpoeder, muntblad, spirulina groen, zeezout, citroen" staan en ik weet zeker dat mijn appeltaart nootvrij is

Laatst bewerkt:
ja sorry maar ik weet niet wat de ingrediënten zijn.

Zou bij deze moetenin orde zijn als je op blad recepten de ingrediënten aanpast.

Bijlagen

ja sorry maar ik weet niet wat de ingrediënten zijn.

Zou bij deze moetenin orde zijn als je op blad recepten de ingrediënten aanpast.

Jah super! dit is top, dankjewel!

en aanbod staat nog steeds, mocht je een lekkere taartbox willen laat maar weten :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan