samenvoegen voor email ipv brief

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max De Vylder

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2005
kan ik samenvoegen vanuit excel om een mail te sturen ipv een "brief" te moeten sturen.

Vanuit excel kan je via een standaardbrief gemakkelijk samenvoegen naar word.

Kan ik volgens hetzelfde of een gelijkaardig principe samenvoegen zodat iedereen een email met zijn gegevens krijgt.

BV ik heb in excel een lijst met namen en uren voor een afspraak.

Als ik die nu wil doormailen naar iedereen met zijn afspraak-uur moet ik dat allemaal apart doen.
niet zo handig.

kan dit "samenvoegen" en zo ja, waar vind ik daar wat uitleg over??

natuurlijk

als je met word en excel xp werkt kan dat wel
heb je de e-mailadressen en de andere gegevens in excel dan ga je naar word/extra/brieven en verzendlijsten
kies voor wizard ASfdruk samenvoegen
je ziet als optie staan e-mailbericht
volg deze wizard maar

succes

Het is mogelijk. ceesried schreef het al. Je kan excelsheets in word kopieren en dan versturen volgens de methode die ceesried aangaf. Bijgevoegd een uitgebreide handleiding. Werkt uitstekend.
Succes.

Handleiding ???

Beste Jan, :thumb:

bedankt voor het antwoord.

ik wil het zeker even uitproberen maar je sprak van een bijgevoegde handleiding?

waar is die juist bijgevoegd? want zonder dat lijkt het mij nogal moeilijk om uit te proberen

:confused:

De handleiding had ik bijgevoegd, maar is groter dan 102400 bytes (663KB, met schermafdrukjes) en kan ik dus niet naar je opsturen.
Bijgevoegd de handleiding in txt-formaat. Mogelijk dat je er wat mee kan.
De volledige handleiding kan ik naar je emailadres sturen (als dat bekend is).

waarschuwing bij samenvoegen naar email

ik kan in office 2000 perfect samenvoegen naar email met een excel bestand als gegevensbestand.
in office 2003 lukt dit eigenlijk ook MAAR
telkens bij het samenvoegen op het einde komt er een bericht dat een programma geprobeerd wordt toegang te verkrijgen tot emailadressen die in Outlook zijn opgeslagen.
Als ik dit toesta moet ik dit VOOR ELKE record doen.
Dat is pas ondoenbaar!!
Kan ik die waarschuwing afzetten of wat moet ik doen

help !!

Max, ik vind het ***lig om te zeggen, maar ik weet het ook niet. Ik zal wat uitproberen, zodra ik tijd heb. Ik hoop dat anderen van dit forum sneller zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan