Samenvoeglijst voor meerdere brieven

Status
Niet open voor verdere reacties.

drummer

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2004
Hallootjes :D ,

Ik ben al een tijd voor mijn werk bezig met het maken van een samenvoegbestand. Nu werkt dit op zich prima maar ik heb het idee dat het vele malen efficienter kan. Ik kan helaas geen bestanden plaatsen ivm de informatie die in de brieven staat. Maar ik zal mijn "probleem" even schetsen.

Ik heb verschillende brieven voor verschillende producten. Alle info wordt gehaald uit een excellijst middels het samenvoegen. Ik moet dus meerdere runs draaien (voor elk productbrief een run) Is het ook mogelijk om deze run in een keer te laten draaien bijvoorbeeld middels een herkenningspunt ? (productsoort bijvoorbeeld?)

Misschien heeft iemand een idee.

Groet,
Allard

Allard,

Je kunt met als .. dan werken, dus als productsoort is X dan Y, anders volgende record. Of volgende record als productsoort is <> X. Een gedetailleerder antwoord is moeilijk wegens een ontbrekend voorbeeld.

Kun je niet een min of meer fake voorbeeld maken met een anoniemere brief en een minder herkenbare excellijst?

Groet,

Allard,

Je kunt met als .. dan werken, dus als productsoort is X dan Y, anders volgende record. Of volgende record als productsoort is <> X. Een gedetailleerder antwoord is moeilijk wegens een ontbrekend voorbeeld.

Kun je niet een min of meer fake voorbeeld maken met een anoniemere brief en een minder herkenbare excellijst?

Groet,

:thumb: Bedankt voor je reactie! Nee helaas een fake voorbeeld posten is in dit geval moeilijk. De informatie die in deze brieven staat.....Nou ja als derden die in handen krijgen dan heb ik geen werk meer...Het is echt zeer vertrouwelijk namelijk....Dit maakt een antwoord idd heel erg moeilijk.

Maar werkt Als...dan ook in Word ??

Ja dat kan zeker.
Eerst brief aan gegevensbestand koppelen.
Daarna de afdruk samenvoegen werkbalk aanzetten.
(Beeld, werkbalken, vinkje bij "afdruk samenvoegen")
In deze werkbalk Word-veld invoegen kiezen.
Daarna kan je Als... Dan... Anders kiezen

Ik hoop dat je dit wat verder helpt

Bijlagen

• voorbeeld.jpg
    voorbeeld.jpg
    84,9 KB · Weergaven: 58
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan