Samenvoegveld opmaak verdwijnt na koppeling met Excel / RTF of .txt bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

lsmit1970

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2014
Ik loop tegen het probleem dat ik de opmaak in het samenvoeg verlies zodra de het document koppel aan een Excel bestand (.rtf of .txt gebeurt het ook). Ik wil enkele samenvoegvelden vooraf laten gaan met een <tab> en gebruik hiervoor de optie 'Tekst die ervoor moet worden ingevoegd'.

SituatieVoorKoppeling.jpg

SituatieNaKoppeling.jpg

Je verliest geen opmaak met samenvoegen, want je hebt geen opmaak bij samenvoegen. Je krijgt alleen de ware gegevens. Alle opmaak die je wilt, zul je dus in je Word document zelf mee moeten geven. Wat je met je vraag bedoelt is mij overigens een raadsel
Ik wil enkele samenvoegvelden vooraf laten gaan met een <tab> en gebruik hiervoor de optie 'Tekst die ervoor moet worden ingevoegd'.
Een <Tab> is een teken op je toetsenbord, en dat moet je natuurlijk wel zelf typen. Net als dat je de tekst "Hierbij een vooraankondiging..." ook zelf heb getypt.

Ik tik inderdaad de <tab> in het betreffende veld, maar zodra ik OF het Excel bestand koppel OF ga samenvoegen, wordt deze <tab> door een <punt> vervangen. Het probleem heeft inderdaad niets met de opmaak te maken.

Wat bedoel je met
Ik tik inderdaad de <tab> in het betreffende veld
Toch niet dat je een tab in een Excel cel zet, en die dan terug wilt zien in Word? Want dat gaat je nooit lukken. En lijkt mij ook nergens voor nodig, want zoals ik al zei: een document opmaken moet je in Word doen. Dus ook je tabs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan