Samsaung star Reparatie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Een hele Goedenavond Heren./Dames

Ik heb een vraagje. Waar ik niet blij mee ben.

Mij telefoon is kapot gegaan. Dus Bluetooh was kapot en touchscreen, Dus ik belde zo sam. Alles verteld bla bla bla.. Dus zij adviseerde mij om met gsmreparen.nl contact op te nemen en te verzenden met garantie brief . Accu telefoon. dus ik uitgelegt wat kapot was.

Dus afgelopen Wo opgestuurt vrijdag was hij daar aan.

Dus ik hun gemailt geen REACTIE NA! 3 dagen

Dus ik d8 vandaag nou ik ga hun bellen tot dat ik de post er uit haal komt de.

Pakket bezorger.
Ik d8 zo van wat hebt hij nou me mob dus.

Ik blij ik d8 zo van YEAH ik kan weer bellen/sms!

Dus doe hem aan gewoon oude mob terug!
dus problemen waren er nog steeds.

Dus ik d8 van ***! Stelletje...... REMOVED! ik boos dus.!

Staat er in dat ***..... REMOVED ! Vochtschade! is en niet gerapareert kan worden!

En wat nu lekker 200 euro weg gespoelt!

Is er nog een manier! om dit optelossen!

Hoop kunne julie mij helpen!

MVG Gidion

Ik kan je niet helemaal meer volgen... Dus JIJ hebt je telefoon in het water laten vallen ofzo? en met die 200 euro bedoel je het bedrag dat je betaalt hebt voor je telefoon?

Als dit klopt dan denk ik dat je weinig te zeggen hebt en dat het niet te repareren is...

Ik kan je niet helemaal meer volgen... Dus JIJ hebt je telefoon in het water laten vallen ofzo? en met die 200 euro bedoel je het bedrag dat je betaalt hebt voor je telefoon?

Als dit klopt dan denk ik dat je weinig te zeggen hebt en dat het niet te repareren is...
ja per ongelukik in plaswater......

Ja zekers!

Maar moet toch een oplossing voor zijn voor mij!

En anderen mensen ?

Naja bij waterschade kan je er eigenlijk niets aan doen. Gewoon heel lang laten drogen en dan nog een week, gewoon om er zeker van te zijn ,niet aan zetten tot ie helemaal droog is maar ik denk niet dat je er meer veel aan hebt (eigenlijk niets) aangezien het kwaad al is geschied. Dus helaas. De telefoon is kaduuk en valt eigenlijk niet meer te repareren.

Naja bij waterschade kan je er eigenlijk niets aan doen. Gewoon heel lang laten drogen en dan nog een week, gewoon om er zeker van te zijn ,niet aan zetten tot ie helemaal droog is maar ik denk niet dat je er meer veel aan hebt (eigenlijk niets) aangezien het kwaad al is geschied. Dus helaas. De telefoon is kaduuk en valt eigenlijk niet meer te repareren.

Dus ik ben nu eigelijk gewoon genaait!

200 euro!

Ben niet klaar hier mee! Ga morgen sowieso! Sam Bellen! en Dat bedrijf heb dit mobieltje niet eens 1 jaar!

Want ik laat me niet naaien door 200 euro Waar ik moelijk voor gespaart heb!

Maar je hebt 'm toch zelf laten vallen? Wellicht ben je er voor verzekerd

Daar krijg je van samsung geen ene cent voor. Er staat duidelijk in de handleiding dat je je de telefoon uit de buurt moet houden van vochtige plekken enzo. Als jij hem in het water laat vallen is het jouw schuld. Samsung kan er immers ook niets aan doen. Zij hebben een prima product afgeleverd. Dus de kans dat je van samsung iets krijgt is = 0. Of je er voor verzekerd bent, dat kan je opzoeken in je polis. Desnoods bel je de verzekeringsmaatschappij.

Daar krijg je van samsung geen ene cent voor. Er staat duidelijk in de handleiding dat je je de telefoon uit de buurt moet houden van vochtige plekken enzo. Als jij hem in het water laat vallen is het jouw schuld. Samsung kan er immers ook niets aan doen. Zij hebben een prima product afgeleverd. Dus de kans dat je van samsung iets krijgt is = 0. Of je er voor verzekerd bent, dat kan je opzoeken in je polis. Desnoods bel je de verzekeringsmaatschappij.

Ben nu Egt!!!!! Boos:mad:

200 euro WEG!

Ik vind persoonlijk dat het moet onder Garantie vallen.!

Het ging toch peronlgeluk niet exspress!

Koop nooit meer een samsuang!

Ga voor volgende keer voor lg!:)

Of iets anders HTC

NEVer mind meer samsaung AFZETTERS!

Als ik geld genoeg had had ik rechzaak begonne:thumb:

HTC en LG zouden je telefoon ook niet gerepareerd hebben, het is jouw fout dat je telefoon kapot is. Rechtzaak zou je ook verliezen. Als ze telefoons die mensen zelf gesloopt hadden zouden gaan repareren zouden ze vaarwel tegen hun bedrijf kunnen zeggen.

HTC en LG zouden je telefoon ook niet gerepareerd hebben, het is jouw fout dat je telefoon kapot is. Rechtzaak zou je ook verliezen. Als ze telefoons die mensen zelf gesloopt hadden zouden gaan repareren zouden ze vaarwel tegen hun bedrijf kunnen zeggen.

Maar ja.

Ik bedoel maar te zeggen Dat veel mensen wel genaait zijn vind ik persoonlijk!

Ik denk dat veel mensen ook zo vinden.:thumb:

maar ja. dan maar 6 maandjes niet bellen en sms.

Wat een kletskoek verhaal toch weer.....

Jij laat je telefoon in een plas vallen en iemand anders moet dan voor de reparatie en kosten opdraaien, hoe bedenk je het...

Wat een kletskoek verhaal toch weer.....

Jij laat je telefoon in een plas vallen en iemand anders moet dan voor de reparatie en kosten opdraaien, hoe bedenk je het...

Ja ik doe ook EXSPRESS natuurlijk 200 euro natuurlijk ;)

Geld Groeit aan bomen.:thumb:

Pluk elke morgen 50 euro!

( Ja dat vind ik persoonlijk Wel ja!.)

Net als dit voorbeeld

Sony PS3 = Online Gratis!:)
Xbox360=Betalen:shocked:

Jij zegt wat kan ik er aan doen dat ik mijn telefoon in het water laat vallen... maar wat kan Samsung er aan doen. :confused:

Snap dat het niet zo fijn voor je is, maarja dat is het leven.

Jij zegt wat kan ik er aan doen dat ik mijn telefoon in het water laat vallen... maar wat kan Samsung er aan doen. :confused:

Snap dat het niet zo fijn voor je is, maarja dat is het leven.

Ja okey.

Maar ja was fijne telefoon Weet je en me enige......

Dus ja....

en ga veel met me sociale network om

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan