Samsug Pc Studio SD-kaartje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinkinParkFan

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Hallo,

Ik heb al een hele tijd een E900 telefoon van Samsung. Leuk ding enz. enz. maar daar gaat het niet over:o. Mijn probleem is dat ik met het programma Samsung PC Studio niet mijn muziek, foto's en andere bestanden kan beheren, alleen de bestanden in het interne geheugen van de telefoon (80MB), en niet op de Micro-sd kaart (1gig) die ik erbij heb gekocht.

En alle muziek op het interne geheugen zetten is geen optie, want dan staat hij zo vol, en ik wil wel de 4 speellijsten kunnen vullen, en nog wat foto's/filmpjes kunnen maken.:D

Alvast bedankt voor je reactie, en als je de vraag niet snapt, stel ik hem gerust nog een keer:thumb:

Hallo,

Ik heb al een hele tijd een E900 telefoon van Samsung. Leuk ding enz. enz. maar daar gaat het niet over:o. Mijn probleem is dat ik met het programma Samsung PC Studio niet mijn muziek, foto's en andere bestanden kan beheren, alleen de bestanden in het interne geheugen van de telefoon (80MB), en niet op de Micro-sd kaart (1gig) die ik erbij heb gekocht.

En alle muziek op het interne geheugen zetten is geen optie, want dan staat hij zo vol, en ik wil wel de 4 speellijsten kunnen vullen, en nog wat foto's/filmpjes kunnen maken.:D

Alvast bedankt voor je reactie, en als je de vraag niet snapt, stel ik hem gerust nog een keer:thumb:
Heb zelf ook een E900, uitgebreid met een SD kaartje.

Heb nog niks kunnen uitvinden in Samsung PC Studio dat je het SD kaartje kan verkennen.

Maar zo'n probleem is dat toch niet?

SD-Kaartje kan je gewoon via windows explorer (deze computer) verkennen. (Zolang je een SD-adapter hebt)

:thumb:Het is opzich geen huge probleem, maar met samsung pc studio kun je toch leuke dingen doen, en het is wel raar dat je dat niet met de bestanden op je geheugen kaart kunt doen. Want je kunt toch met samsung pc studio afspeellijsten maken of niet?

Mss heb je nog leuke tips voor de e900?:rolleyes:

samsung.jpg

met de phone explore kun je de kaart wel zien.

Ah, !!! heel erg bedankt, sorry, dat had ik eigenlijk ook zelf wel kunnen uitvogelen:o, maar toch bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan