ClaudiaWD
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jul 2011
- Berichten
- 109
Beste mensen,
Enkele maanden geleden heb ik een Samsung 3D-televisie gekocht (UE32D6200 32 inch) en ik heb er dit weekend 3D-brillen voor gekocht (SSG-P31002), ook van het merk Samsung.
Op de website staat duidelijk aangegeven dat de brillen geschikt zijn voor de D6000 en hoger en ook in de handleiding wordt aangegeven dat de brillen geschikt zijn voor 2011 Samsung televisies.
Echter, wanneer ik de brillen aanzet en de TV in 3D-modus zet, heb ik twee opties om uit te kiezen. Namelijk boven/beneden of links/rechts. Beide opties geeft hetzelfde resultaat, een beeld wat met de 3D-bril op, niet wordt omgezet in een fatsoenlijk beeld. Ik kijk dus nog steeds naar verkeerde, omgedraaide beelden, en zie alles dubbel (zelfde als zonder de bril). De brillen werken wel, want wanneer ik mijn ene oog dichtdoe zie ik de ene laag scherper, en andersom.
Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen?
Ik kan er geen, maar dan ook echt GEEN enkele ondersteuning over vinden (ook niet op Samsung) en ik kan ze ook niet bereiken, want ze zijn alleen door de week beschikbaar (op tijden dat ik geen tijd heb om te bellen o.i.d.)
Bij voorbaat dank.
Mvg,
Claudia
Enkele maanden geleden heb ik een Samsung 3D-televisie gekocht (UE32D6200 32 inch) en ik heb er dit weekend 3D-brillen voor gekocht (SSG-P31002), ook van het merk Samsung.
Op de website staat duidelijk aangegeven dat de brillen geschikt zijn voor de D6000 en hoger en ook in de handleiding wordt aangegeven dat de brillen geschikt zijn voor 2011 Samsung televisies.
Echter, wanneer ik de brillen aanzet en de TV in 3D-modus zet, heb ik twee opties om uit te kiezen. Namelijk boven/beneden of links/rechts. Beide opties geeft hetzelfde resultaat, een beeld wat met de 3D-bril op, niet wordt omgezet in een fatsoenlijk beeld. Ik kijk dus nog steeds naar verkeerde, omgedraaide beelden, en zie alles dubbel (zelfde als zonder de bril). De brillen werken wel, want wanneer ik mijn ene oog dichtdoe zie ik de ene laag scherper, en andersom.
Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen?
Ik kan er geen, maar dan ook echt GEEN enkele ondersteuning over vinden (ook niet op Samsung) en ik kan ze ook niet bereiken, want ze zijn alleen door de week beschikbaar (op tijden dat ik geen tijd heb om te bellen o.i.d.)
Bij voorbaat dank.
Mvg,
Claudia