Samsung A12 wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Hallo,
Als deze al enigszins opstart meld deze dat het oververhit is en sluit af. soms direct en soms kan ik de gsm toch opstarten.
maar nooit voor lang. na 1 a 2 minuten gaat de telefoon alsnog uit.
Nu heb ik gelukkig (bijna) alles over kunnen zetten tijdens het instaleren nieuwe telefoon.
deze vroeg of ik mijn apps wilde "overnemen" op de nieuwe. zo gezegd zo gedaan, echter mijn foto's en filmpjes die zie ik niet
op de nieuwe telefoon. kunnen deze alsnog ergens toch op de nieuwe staan en zo ja waar.
Of kan ik deze nog op een andere manier van de oude afhalen.

groet Ad

Je kunt via een laptop of pc de foto's eraf halen, steek je oplaadsnoer in zowel telefoon en pc, bevestig op telefoon gegevensoverdracht en je kunt via verkenner in je telefoon de foto's en video's naar je pc kopiëren. Is het misschien een idee om eerst een koelblok onder je telefoon te doen mbv een elastiek ?
Dan raakt ie niet oververhit tijdens een kopieer-sessie ..

probleem is dat :
1 de telefoon niet echt overhit is.
2 de telefoon niet zichtbaar word in de verkenner nadat kabel is aangesloten in telefoon en laptop.

deze melding laat de telefoon nu al een week zien.

Galerij of Mijn bestanden app >Opslag

Op Android telefoon is Google Drive voorgeïnstalleerd ,foto's en video's in Drive opslaan op een ander apparaat Drive installeren, inloggen en je kan bij je foto's en video's ,heb je geen kabels voor nodig

In startpost geef je aan dat de telefoon aangeeft dat ie oververhit is, is #3 zeg je dat ie niet echt oververhit is ..
Daarna zeg je dat de telefoon niet zichtbaar is in verkenner, heb je op de telefoon wel aangetikt dat deze gebruikt word voor bestandsoverdracht ?

De foto's en filmpjes zijn (normaal gesproken) te bekijken :
in verkenner
- Deze PC
- Samsung A12 (deze naam kan anders zijn, ik heb geen Samsung)
- Interne gedeelde opslag
- DCIM
- Camera

Nogmaals, deze mappenstructuur zie je alleen als je op de telefoon hebt aangegeven (na connectie via je laad/data kabel) (tik voor USB-opties) dat deze kan verbinden via "Bestandsoverdracht/Android Auto" of via "Foto's overzetten"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan