Samsung Chat 335

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuxy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tuxy

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2009
Hallo,

Zou graag dit toestel aanschaffen, maar heb toch nog enkele vraagjes hierover, waar ik niet direct iets van vind op het internet:

- Kan de ingebouwde kalender/organizer gesynchroniseerd worden met 'google calendar'?
- Kunnen bijlagen worden ontvangen/verstuurd via de mail-app?
- Kun je er pdf's mee bekijken? of is er een app daarvoor beschikbaar?
- Eventuele gebruikerservaringen zijn ook welkom?

Christophe

volgensmij werkt google kalender niet en mailen doe ik via gmail dan je gewoon alles
pdf weet ik zo niet, docx doet niet dan moet je weer apps voor zien te vinden maar die zijn er niet veel

de camera is slecht, vooral met filmen en internet over de wifi is snel maar anders niet

Beste Ranio en Kevin,

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Heb al heel wat gegoogled over dit toestel, dus weet al het één en ander, maar daarmee heb ik uiteraard nog geen ervaring met het toestel.

Belangrijkste voor mij is de agenda, mail, en wifi-functie.

Zelf gebruik ik ook gmail, en daarvoor heb ik al een app gevonden om de contactpersonen te syncen.

Voor de google-agenda heb ik ook al een app gevonden, maar weet niet of deze synced met de ingebouwde agenda of dat dit een aparte agenda-app is.

Het is en blijft uiteraard een budgettelefoon, maar met enkele handige apps moet het toch redlijk functioneel worden.

Mocht je enkele apps kunnen aanraden?

Christophe

Laatst bewerkt:
je kan natuurlijk ook elke dag even via samsung kies het op de pc zetten

Intussen al enkele Java apps gevonden om google contacts en de google agenda te syncen, maar helaas geven deze errors.

Iemand tips of er een degelijke Java app bestaat om deze gegevens te syncen op mijn telefoon?

Voor de rest voldoet deze budget-telefoon aan mijn verwachtingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan