samsung core hoe zet je de instelling terug en vraar over whats app

Status
Niet open voor verdere reacties.

indigo333

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
hallo
ik heb een vraag over mijn nieuwe samsung galaxy core
ik kom op 1 of andere manier niet meer erachter hoe je en waar je kunt vinden hoe je je nummerherkenning terug aanzet, ik heb online de hele gebruiksaanwijzing doorgespit, ik zal erover heen kijken waarschijnlijk??
daarnaast de vraag of daar ook mogelijk is om een afleverbericht te krigjen na versturen sms zoja hoe
en of je een whatsapp ingesproken voicemailbericht naar een andere foon kunt sturen via de mail ofzo of naar je eigen mailadres.
gewone apjes kun je zo aanklikken en verstuen maar de gepsroken berichten zijn soms reveel mb's voor iemand die een oude telefoon heeft.
daarnaast de vraag hoe je evt sms berichten kan kopieeren in 1x en door kunt sturen naar iemand anders zijn telefoon.
want zodra je een gesprek kopieerd en naar je mail stuurt vanuit sms dan krijg je echt een mega onleesbare achterelkaar geplakte tekst van hier tot tokyo
dus who knows???

Dat is (qua type aanduiding) te weinig informatie: Er zijn wel 4 soorten Galaxy Core.
GALAXY Core I8260 Android
GALAXY Core I8262 Android
GALAXY Core LTE G386F Android
GALAXY Core Plus G3500 Android

Als je nummerherkenning weer wil inschakelen op de onderste van de 4 (mogelijk werkt het ook zo op de andere types):
Zie deze handleiding, pagina 96 ("Beller-id")

Tijs.

Laatst bewerkt:
het is de core gt 18260 en nog een vraagje...waarom de vinkjes vd apjes niet groen worden maar gewoon wit blijven

Ik had alleen een (mogelijk) antwoord op je vraag over nummerherkenning. Hopelijk kan iemand anders je verder helpen met de andere vragen, incl. die over de vinkjes.

In de handleiding van de i8260 staat niets over beller-id, dus kijk of de informatie die ik gaf (voor de G3500 / SM-G350) ook in jouw type toestel bruikbaar is.
Ik zou vermoeden van wel, maar ik kan het niet verifiëren omdat ik geen i8260 heb.

Tijs.

zal aan mij liggen maar kom dr nog niet aan uit....misschien te moeilijk denkend er staat begin bij startschermstand
en ga naar insellingen van de oproepen om ee te kunnen veranderen maar da tis het net...waar vind ik dan dat menu voor die oproepen te kunnen beheren?daar gaat t om..
kan dat hele stuk niet vinden...moet ik op het linker menuknopje drukken moet ik bij instellingen kijken ?maar daar staan weer geen oproep instellignen tussen anders had ik het allang gevonden natuurlijk..

Selecteer een startschermstand (standaard of eenvoudig).

Oproepen
De instellingen aanpassen voor belfuncties.
• Oproep weigeren: oproepen automatisch weigeren van opgegeven telefoonnummers. Voeg
telefoonnummers toe aan de weigerlijst.
• Berichten voor geweigerde oproepen instellen: het bericht toevoegen of bewerken dat wordt
verzonden wanneer u een oproep weigert.
• Oproepen beantwoorden/beëindigen:
– Start-toets neemt oproepen aan: instellen dat een inkomende oproep wordt beantwoord
wanneer u op de starttoets drukt.
– Aan/uit-toets einde oproep: instellen het apparaat een oproep beëindigd wanneer u op de
aan/uit-toets drukt

Hopelijk reageert er iemand die precies zo'n apparaat heeft als jij. :)

Tijs.

@indigo333
ik denk ook dat het aan je provider van je abo ligt of sommige instellingen aanwezig zijn, immers elke provider heeft zo zijn eigen mogelijkheden e/o beperkingen afhankelijk van het abo dat je hebt gekozen.
Als je een account bij je provider hebt kun je nummerherkenning ook daar configureren als ik me niet vergis.
Ik heb in ieder geval alle instellingen die Tijs aangeeft (Galaxy S4).
Mogelijk ligt het ook aan je type toestel dat je hebt aangeschaft.

ik denk dat je met deze tip aardig op weg komt met je nummerweergave.

zo hehe
uiteindelijk
openen van je contactenlijst
dan menu openenoproepinstellingen dan extra instellingen en dan onder beller id..
wat een gedoe zeg....leuk alle extra s steeds en steeds meer niet dus...
nu nog de oplossingen voor hoede groene vikjes er komen te staan bij een bekeken app bericht en hoeje evt een psraakoproep van whatsapp kunt kopieeren of smsjes kunt doorsturen je zoekt je suf op internet maar komt bijna nergens meer uit....en bijv hoe die irritante apps van bijv de youtube eraf t ekunnen gooien die vreet automatisch mbs terwij lik hem niet eens gebruik....

Je kunt apps gedwongen stoppen bij instellingen/ meer/applicatiebeheer, klik op het icoontje en je hebt de optie uitzetten of gedwongen stoppen. Verwijderen kan ook maar dan krijg je 'm bij de eerstvolgende update terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan