Samsung D600 geen contact

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatthijsBink

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Ik heb vandaag een Samsung D600 gekocht. Het probleem is dat deze niet overeen kan komen met mijn laptop een Toshiba A-80.
De eerste keer herkende de pc nieuwe USB, maar later gaf hij aan problemen te hebben.
Ook het installeren van de drivers via de cd-rom had geen resultaat.
Een beetje zoeken op internet en men zegt dat je via apparaatbeheer en dan via modem de GSM tevoorschijn moet zien komen. Helaas, bij mij staat er alleen Toshiba Modem. Ook hierop klikken en het stuurprogramma geen resultaat.

Ik heb even op mijn gsm de USB instelling van modem naar massa-opslag gezet. Toen kwam de schijf in beeld bij Deze Computer, maar ik kan er nog steeds geen mp3's opzetten omdat hij de schijf niet herkent.

Veel mensen met een Samsung hebben het probleem! Wat moet ik doen? Ik ben niet zo heel handig met pc's dus als jullie willen antwoorden, graag in makkelijke termen...alvast bedankt...

Ik heb zelf de D500 van Samsung en werk via de Infrarood. Je moet waarschijnlijk nog wel software van Samsung installeren.(Easy studio)
Deze kun je downloaden van de site van Samsung.

Sorry voor het verkeerd plaatsen!

Er zat een cd-rom in met sofware, het programma Samsung PC studio 3, ook konden er USB drivers worden geinstalleerd. Allemaal gedaan, zonder resultaat helaas...

Ik heb (nog) geen Bluetooth.
Vind het zo raar dat ie m in de instelling modem niet pakt en in de instelling massaoverdracht wel (niet dat ie dan werkt maar toch)

ik zou gewoon een bleuthoot stick aanschafen ... gaat veel makkelijker .... heb ook vaak gehoord dat het via usb ..niet perfect werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan