samsung d600

Status
Niet open voor verdere reacties.

eltorro

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
hallo ik heb een samsung d600 gekocht in het buitenland
en die heeft niet de nederlandse taal weet iemand of ik er nederlands kan inzetten
zoja en hoe ik het moet doen alle info welkom

Mvg,

Rudy:rolleyes:

Menu > 9 > 2 > 1 Nu zit je als het goed is in het taal-menu. Kwestie van NL opzoeken...

ja dat klopt maar er zit geen nl in dus nu is mijn vraag of er iets bestaat dat ik dat erin kan zetten :rolleyes:

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, tenzij je ergens iets van een firmware kunt vinden... Ik heb hem in ieder geval niet gevonden...

hallo is er echt niemand die hier raad mee weet
voor een samsung d600 nieuwe software erop te zetten
alvast bedankt

Ben je al eens naar een service-punt van Samsung gegaan, daar kunnen ze wellicht ander firmware opzetten met wel de Nederlandse taal erin. Bij de Nokia is dit wel mogelijk , ik denk bij de Samsung ook.:o

hallo bedankt voor de reactie hier doen ze dat niet :rolleyes:
alle info welkom

de enige manier waarop dat kan is de main firmware downloaden en dan een nieuw taalpakker (voor Sony Ericsson Europe_3 miss voor samsung ook) en dan flashen, het risico van flashen is dat als je hem niet goed flashed (of het gaat fout) je je telefoon weg kan gooien omdat je de firmware hebt gemold, het zelf flashen is drm ook een risico een andere mogelijkheid is een nieuwe kopen helaas zijn er niet meer mogelijkheden als die knakkers van samsung het zelf nie willen doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan