samsung D720

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Ls,
Is er onder jullie ook iemand die mij kan uitleggen waar ik het irritante openings en afsluit muziekje kan uitschakelen?
Ik heb het hele menu al doorgespit maar kan het niet vinden.
Vrgr. B.Kat

Bij de Samsung E530 ga je naar Instellingen, Geluidsopties en dan naar Toon bij in-/uitschakelen. Daar kun je hem dan uitzetten.

Misschien dat dit ook zo is bij de D720?

Helaas werkt dat niet op de 720 daar is geen geluidsoptie te vinden, maar mischien zijn er nog andere opties ik wacht af.

Vrgr. B.Kat.

Laatst bewerkt:
LS, Ook aan andere Samsung D720 gebruikers.
Ik heb het gevonden, waar het irritante opstart en afsluit toontje is aan en uit te schakelen:
Ga in het menu naar Profielen , Algemeen , aanpassen en schakel hier Waarschuwings tonen uit en het toontje komt niet meer.
Vrgr. B.Kat

Dit lijkt er een beetje op dat hiermee dan ook alle ander waarschuwingstonen zijn uitgeschakeld (agenda, taken, herinnering?)

Ik heb het nog niet uitgeprobeert wat er dan allemaal niet werk, het ging mij vooral om die irritante opstart en afsluit geluiden. Voorheen had ik een Siemens C60 en daarbij werkte alles nog wanneer je de opstart en afsluit geluiden uitzette.

B.Kat

Ik heb alles nu uitgeprobeert: agenda, taken, herinnering en bij alle is het geluidsingnaal van het item bij het opstellen in de agenda aan te zetten voor elke aktie appart, dus het werkt !
Dus dit werkt buiten de waarschuwings tonen om, gelukkig maar.Even was ik bang dat er ook geen toontje kwam bij het ontvangen van een SMS of E-mail maar ook dat doet het wel.
:)
B.Kat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan