Samsung E-250

• Onderwerp starter Onderwerp starter SdG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SdG

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Ik heb sinds kort een Samsung E-250... Vanwege het weinige interne geheugen (10MB) heb ik een Micro SD kaartje gekocht van 1 GB.

Ik heb de laatste versie van Samsung PC Studio gedownload op de officiële samsung-site.

Als ik een mp3-tje, via deze software, op mijn geheugenkaartje wil zetten gaat dat niet, omdat hij het geheugenkaartje op de één of andere manier niet herkent... Waardoor ik niet aan kan klikken dat ik mijn mp3-tje daarop wil hebben (aangezien mijn interne geheugen al vol is).

Overigens doet het geheugenkaartje het wel als iemand mij een mp3-tje stuurt via bluetooth...
Maar via mijn PC heb ik geen bluetooth, en volgens Samsung biedt PC Studio de oplossing.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast vriendelijk bedankt!!!

oplossing?

Bluetoot op je pc kan alleen als je een bluetootkaart achterin je pc hebt.

Ik heb ook een E250 en ik krijg er wel mp3's in En dat doe ik op deze manier:

Ik heb bij de aanschaf een Scandisk gekregen waar die kleine geheugen van 1 gig in kan.

(Hij heet MicroSD/TransFlash Adapter Bovenin kan die kleine geheugenkaart erin)

Die stop ik in mijn hp printer die deze kaart ondersteund en kan openen vervolgens doe ik er een mp3 in en stop dat kleine geheugen weer in me mobiel en klaar is kees.

(Meeste Computers hebben tegewoordig veel verschillende kaartlezers op de kast zitten)

misschien heb je hier wat aan..
l

hoi

Dit probleem heb ik ook,
Sommige liedjes komen wel op mijn geheugenkaartje te staan, en sommige niet.
Er staat dan wel op de com. dat deze op mijn telefoon staan maar ik zie ze nergens staan:confused:

ik denk dat het dan gaat om een ander bestand. waarschijnlijk geen mp3 maar een wma bestand. kijk daar even naar zou ik zeggen.

bij overzetten opletten op de bestandsnaam

Ik heb zelf een tijdje geleden wat muziek op een SD kaartje geplaatst. Ik heb de muziek gewoon via de verkenner op het kaartje gekopieerd. Geen extra software nodig. Wel vielen mij twee dingen op:
- er zijn standaard mappen op de simkaart aanwezig waar je gebruik van moet maken (als je een lege kaart hebt worden die aangemaakt zodra je deze in het toestel plaatst); de map naam bepaalt wat erin mag staan (dus een muziek map mag alleen muziek bestanden bevatten, een foto map alleen grafische bestand etc.)
- de bestands extensie moet zijn mp3 of wma anders worden de bestanden gewoon genegeerd en zie je ze dus niet terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan