Samsung e200 - geheugenkaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babakz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Beste mensen,

ik heb sinds kort een samsung e200 aangeschaft, ik heb er een micro sd van 1 gb bij gekocht, erin geplaatst. Alleen probeer ik nu liedjes te sturen naar mijn mob via de pc, maar zegt hij telkens: onvoldoende geheugen, terwijl er wel een kaart in zit.

Kan iemand mij helpen?

B.v.d

Hoe stuur je het? Met een usb-kabel of bluetooth?
Ik denk dat, als dat 1 GB kaartje echt leeg is, dat je hem per ongeluk op het intern geheugen van je mobiel zet, en niet op het kaartje. Het geheugen van een mobiel zelf is meestal klein.

Ik heb zelf ook een Samsung merk. Via "Samsung PC Studio" (althans, dat heb ik om bestanden te verzenden naar mijn mobiel) kan je het alleen verzenden naar je interne geheugen. Als je naar geheugenkaart wil verzenden moet je zo'n speciaal kaartlezer hebben.

Als je naar geheugenkaart wil verzenden moet je zo'n speciaal kaartlezer hebben.

Nee hoor, want je kunt ook kiezen (nadat je de usb-kabel erin hebt gegooit, zie je een schermpje opkomen op je telefoon) voor "Massaopslag", wanneer je er een kaartje in hebt zitten. Hiermee werkt het als een usb-stick, en kan je files naar je telefoon slepen, op je kaarte die erin zit. Dit werkt perfect op mijn U600. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan