Samsung E630 & Infrarood

• Onderwerp starter Onderwerp starter m4a
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

m4a

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2004
Goedendag,

Ik heb eergister een Samsung E630 aangeschaft. Hier zit ook een foto functie op en deze heb ik nu al veelvuldig gebruikt. Alleen nu zou ik graag die foto's van mijn telefoon na mijn laptop willen zetten.

Ik heb een laptop met infrarood ondersteuning (en deze staat ook aan). En de samsung E630 heeft dit ook. Nu heb ik al een aantal maal de website van samsung geraadpleegd, maar ook hier is het onduidelijk voor mij om erachter te komen hoe ik contact kan krijgen tussen mijn mobiel en mijn laptop.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Of enig idee hoe ik contact kan krijgen tussen de 2 apparaten?

Hartelijk bedankt,

Gr Jeroen

Geeft de laptop wel een melding dat er een ander apparaat in de buurt is? Zo niet dan zul je even moeten controleren of op BEIDE apparaten infrarood staat ingeschakeld. Werkt het dan nog niet zul je waarschijnlijk eerst een stukje software van Samsung op je laptop moeten installeren zodat je b.v. de foto's kan overzenden.

Allbei al reeds geprobeerd.

Bij het inschakelen van Infrarood op me telefoon komt er geen melding op me laptop betreffende nieuwe apparatuur.

Ik heb ook al software gedownload van de samsung site, dit betrof een menu met daarin een file manager programma. Wanneer ik dit open en mijn telefoon op infrarood zet geeft hij aan: telefoon offline.

Controleer dan of je infrarood het wel doet. Heb je een videocamera of webcam? Richt daar de infraroodled van de telefoon op schakel deze in, op je monitor kun je dan het beeld van je webcam zien , knippert de led wit dan doet hij het. Zelfde voor een videocamera, alleen dan kun je het zien door in de zoeker te kijken of op het lcd-schermpje. probeer voor de zekerheid ook of je infraroodled van je laptop het doet op deze manier.

Probeer ik thuis gelijk.
Laat het je vanavond even horen.

Alvast bedankt,

Gr

Je hebt wel de software geinstalleerd van Samsung? Bij Samsung moet je dit gebruiken volgens mij voordat je foto's van je telefoon kan halen.

edit zie net op de samsung site dat er nog geen software is je kan eventueel proberen om van een ander toestel de software te downloaden en daarmee te proberen. je hebt 2 programma's easystudio en easygprs, dus als de 1 niet lukt moet je de ander proberen lukt die ook niet dan moet je of afwachten of samsing contacteren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan