Samsung E730 datakabel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProbleemPc

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2005
Ik heb sinds vandaag een datakabel voor mijn Samsung E730, ik kan niets installeren, en er zit geen cd/software bij. Als ik mijn tel via de datakabel aan mijn computer verbind hoor k wel n piep en begint mijn tel op te laden, maar verder kan ik geen bestanden uitwisselen tussen mijn tel en computer, heeft iemand een idee waar of hoe ik software kan vinden zodat ik mp3's en foto's kan uitwisselen? b.v.d.

probleem datakabel E730

hallo allemaal!

ik kocht net zoals jullie een datakabel voor mij samsung E730... ik downloadde de software op samsungmobile.com... maar als ik mijn samsung aansluit geven de programma's de melding dat ik in een offline-status zit... wat loopt er mis??? kunnen jullie mij alsjeblieft helpen???

dankjewel!!!!

uhu heb ik gedaan... het is toch alleen de USB driver die je nodig hebt hé?
als ik bij mijn configuratiescherm kijk bij systeem staat er zo een geel uitroeptekentje bij samsung modem, zou het daarmee te maken kunnen hebben?
dankjewel voor je hulp!!!

Heb je eerst de driver geïnstalleerd en daarna pas je telefoon aan je pc gekoppeld? Je telefoon kan nl. pas herkend worden als de driver er op staat. Het gele uitroepteken geeft inderdaad aan dat er iets mis is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan