Samsung E900 SMS verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esdal14

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
als ik met mijn Samsung E-900 een SMS verzend dan komt er een toontje als het bericht verzonden. ik zou dit er graag af willen hebben maar ik kan niet vinden waar ik dat moet doen weet iemand dit misschien??

Telefoon op trilstand zetten, iets anders heb ik zelf ook niet kunnen vinden.

Er moet daarvoor een optie zijn in het menu denk ik. Heb zelf geen samsung anders had ik het even voor je gecheckt.

Samsung

nee sorry trilstand werkt ook niet want daar heb ik hem altijd op staan en als ik hem op de stille stand heb staan werkt het ook niet en er is geen optie want ik heb alles na gekeken :confused:

Als ik met mijn E900 een SMS verstuur op de trilstand krijg ik geen toon te horen, wel apart. Mijn toestel is oorspronkelijk van T-Mobile.

Als ik met mijn E900 een SMS verstuur op de trilstand krijg ik geen toon te horen, wel apart. Mijn toestel is oorspronkelijk van T-Mobile.

die van mij is van de belcompany maar zit er daar nog verschil in dan?? :confused:

Ja, de firmware is anders. Op het Internet zijn verschillende firmwares te vinden en de codes die aangeven welke versie etc. Mijn T-Mobile code kan ik op geen enkele manier terug herleiden naar een officiële firmware versie van Samsung. Dus ik denk dat T-Mobile er toch wat aan heb zitten sleutelen.

het is wel vreemd want ik heb hem gekocht bij belcompany maar hij heeft een kaartje van T-Mobile dan zou je toch zeggen dat hij ook zo is als die van jou maar dat is dus niet zo

Kun je anders jouw firmware eens opvragen?
typ *#1234#

Mijn firmware is E900BOFJ1

ik heb even gekeken en mijn firmware is het zelfde als die van jou E900BOFJ1
vaag... :confused:

Morgen assesment voor de studie, dus ik kom morgen nog wel even terug. Dan zal ik mijn instellingen eens posten, misschien zit daar het verschil. :thumb:

Door alle gebeurtenissen iets later maar dan hier mijn geluidsinstellingen die wellicht van belang zijn:

inkomende oproepen: melodie
berichttoon sms: Toon
stille stand: trillen

Verder zou ik het echt niet weten waar dit verder in zou kunnen zitten. :confused:

Door alle gebeurtenissen iets later maar dan hier mijn geluidsinstellingen die wellicht van belang zijn:

inkomende oproepen: melodie
berichttoon sms: Toon
stille stand: trillen

Verder zou ik het echt niet weten waar dit verder in zou kunnen zitten. :confused:

ik heb alles even veranderd en nou is het geluid weg :D
bedankt :) :thumb:

Afleverpad

Ik dacht in eerste instantie dat het hier ging om een afleverpad. (afleverbericht).

Door naar Berichtinstellingen te gaan en dan sms berichten en antwoordbericht uit te vinken haal je dat weg.

Maar volgens mij was het dus de trilstand.

Groet,

Ik dacht in eerste instantie dat het hier ging om een afleverpad. (afleverbericht).

Door naar Berichtinstellingen te gaan en dan sms berichten en antwoordbericht uit te vinken haal je dat weg.

Maar volgens mij was het dus de trilstand.

Groet,

waar staan die instellingen ik kan ze niet vinden :confused:

E900

Dan moet ik het uit mijn hoofd doen. Had eerder altijd een E900. Nu een Nokia.

Volgens mij berichten dan berichtinstellingen en dan Sms-Berichten.

Als het goed is zie je dan iets van een antwoordbericht of antwoordpad staan. Dat moet je uitgevinkt hebben.

Kan het e.v.t thuis nog wel nakijken maar ben daar nu niet toe in staat.

Dan moet ik het uit mijn hoofd doen. Had eerder altijd een E900. Nu een Nokia.

Volgens mij berichten dan berichtinstellingen en dan Sms-Berichten.

Als het goed is zie je dan iets van een antwoordbericht of antwoordpad staan. Dat moet je uitgevinkt hebben.

Kan het e.v.t thuis nog wel nakijken maar ben daar nu niet toe in staat.

als ik naar berichten ga en dan instellingen dan sms-berichten dan staat er verzend instellingen en daar staat inderdaad antwoordpad en afleverbericht maar ik heb ze allebei al uit gevinkt dus die stonden al uit :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan