samsung f 480

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 114605
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 114605

ik heb gister mijn samsing f480 binnen gekregen, maar kan ik vroeg me af of je ook nieuwe widgets op de de telefoon kunt zetten:confused:.

en ik heb geprobeerd er games op te zetten maar dat lukte ook nie:(.

zou iemand mij kunnen helpen:D

Hee, ik heb ook een samsung F480, sinds een week. Ik denk niet dat je er widgets bij kunt zetten, wel kun je bij instellingen ergens kiezen welke widgets hij weergeeft bij het bureaublad.
ik had een vraag over die spelletjes, want dan moet je dus zo'n code hebben denk ik, net als bij andere samsung telefoons, maar die code heb ik niet. Heeft iemand deze misschien voor de F480?
alvast bedankt ;)

Hee, ik heb ook een samsung F480, sinds een week. Ik denk niet dat je er widgets bij kunt zetten, wel kun je bij instellingen ergens kiezen welke widgets hij weergeeft bij het bureaublad.
ik had een vraag over die spelletjes, want dan moet je dus zo'n code hebben denk ik, net als bij andere samsung telefoons, maar die code heb ik niet. Heeft iemand deze misschien voor de F480?
alvast bedankt ;)

het zou jammer zijn als er geen widgets bij kunnen, en die code weet ik helaas ook niet:(

Ja, misschien dat er nog een update van de software komt, maar hij is nu nog vrij nieuw he. ik zou ook graag wel wat andere widgets erneer kunnen zetten :rolleyes:
Niemand anders ook codes? ik vind die jamba troep voor spelletjes veel te duur. :confused:

Zelf games, ringtones etc plaaten

Ik weet niet of je met widgets echt de widgets bedoelt, uit het Samsung widget-menu. Daarin kun je niet zomaar editten, geloof ik.
Maar "Jamba troep" zoals ringtone en games kun je gewoon van internet trekken.
Via de meegeleverde software overtanken. Wat werkt voor java bestanden is een eigen WAP paginaatje. Dat kan je wanneer je server of homepage hebt. Wanneer je dat niet hebt, kan het via bijv: http://davidpye.com/index.php?page=freewap Daar vind je gratis upload space. Drop daar je mp3 of jar en dan kan jij (en al je vrienden) die daar met mobieltje ophalen/installeren. Simpel. Die code is niet nodig. En lijkt me niets illegaals aan. Ik draai hier free games en free ringtones (I Kill you), Youtube, GMail (app+browser), GMaps, Skype beta, Amaze, Navigatie spul (zonder GPS) en tool om met mobiel de laptop Mediaplayer te bedienen. Leuk toestel.

Mensen succes :thumb:

Laatst bewerkt:
oké, die pagina had ik ook ontdekt, best handig. Waar haal je zo'n navigatie programmatje dan vandaan? zonder gps? ;)
hoi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan