Samsung G600 doet het niet meer:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jul 2010
Mijn samsung G600 is kapot! als ik hem aan wil zetten dan geven de toetsen wel licht maar hij gaat niet aan en ik zie geen beeld!
De mobiel word ook nog eens heel heet als hij aanstaat. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals; accu uithalen, accu van mijn zusjes mobiel(die de zelfde heeft) in mijn telefoon, in de oplader/computer, maar geen van deze dingen werkte! Weet iemand wat er aan de hand is??:(

Je beeldscherm is defect, het ligt dus niet aan de accu want die is er alleen stroom te geven, aangezien de lampjes branden doet hij dat ook. Niets mis mee. Het beeldscherm kun je onder garantie laten repareren als het niet ouder is dan 2 jaar en geen val- water- klem- en/of stootschade heeft.

Heb je een abonnement? Kijk even na of je die kunt verlengen. Vaak krijg je een nieuw toestel gratis bij een abonnement!

Ik had bijna precies hetzelfde probleem met de Samsung G600.

Bij mij gingen de toetsenbord verlichting telkens kort achter elkaar (flauw) aan en uit, als de telefoon op de oplader was aangesloten. Het beeldscherm bleef echter uit en het toetsenbord werd ook te warm. Na meting met multimeter bleek dat de accu niet de gewenste 3.7V bij 900mA leverde.

Daarom heb ik een nieuwe accu aangeschaft. Toetsenbord verlichting bleef nu (helder) aan, maar het beeldscherm ging nog steeds niet aan en het toetsenbord werd nog steeds warm.

Wanneer de batterij-cover wordt verwijderd, worden er 4 schroeven zichtbaar (de schroeven helemaal onderaan onder de rubberen dopjes niet meegeteld). Ik merkte dat wanneer de onderste twee (telefoon gewoon in normale houding) losser werden gedraaid, de telefoon het gewoon weer prima doet! :thumb: Blijkbaar werden bepaalde onderdelen zodanig op elkaar gedrukt dat er kortsluiting ontstond.

Mocht dit niet werken, kijk eens naar deze video http://www.youtube.com/watch?v=cWLmObLAgWI. Hier wordt er gekeken naar een "broken or faulty flex cable".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan