Samsung G600: hoe plaats ik Micro SD card?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maria80

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Ik heb onlangs de Samsung G600 gekocht en er een Micro SD card bij gekregen.
Het lijkt me dat je deze heel simpel in de telefoon kan doen. En toch lukt het niet!

Als ik hem er in plaats en heel goed aanduw, verschijnt er een melding op de telefoon dat hij de geheugenkaart herkend. Dat gaat dus goed. Ik kan dan ook gewoon bestanden van de telefoon overhevelen naar de kaart en andersom. Maar zodra ik de kaart loslaat schiet hij er zo weer uit! Er zit geen 'klik-systeem' of iets dergelijks in (zoals bij een camera) waardoor hij de card vasthoudt! Er verschijnt dan ook weer op het scherm: geheugenkaart verwijderd.

Wat doe ik fout? Ik heb inmiddels alles al geprobeerd en snap er niks meer van.

Overigens: ik heb er ook een Adapter bijgekregen, die in mijn digitale camera past, maar als ik bestanden op de Micro SD kaart zet en deze in de adapter stop en vervolgens in mijn digitale camera, ziet hij de bestanden niet! Hij geeft de melding alsof de kaart leeg is. Waar kan dit aan liggen?

Laatst bewerkt:
meshchien is het kliksysteem stuk in je mobiel heb ik ook een keer gehad met een camera
en formatteer die kaart eerst voor je hem gebruikt !

Klinkt alsof er óf een systeempje kapot is, óf dat je hem even dieper moet duwen (klikklak).
Soms zit er ook nog een rubberen dopje achter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan