Samsung galaxy ace 3 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

kyleevloon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2015
Berichten
1
Gisteravond viel mijn mobiel uit, dus aan de lader gedaan. Hij maakte het gebruikelijke geluidje en trilde en daarna kwam het icoontje van opladen op het beeld. Vanochtend van de lader gehaald en hij startte niet meer op. Nu doe ik hem opnieuw aan de lader, waarop hij trilt en het icoontje laat zien maar nog steeds wil hij verder niet opstarten... Er zit geen garantie meer op... help?
 
probeer recovery mode en doe wipe data/factory reset dan yes all

zo kom je erin

Now in the power down status press and hold "Home"+"Volume Up"+"Power" buttons until you see the "Samsung Galaxy Ace 3" and Model Number on the screen, now release the power button while holding the other buttons.


dit had ik op me ace 1 gehad en dit help te wel je bent wel alles op de telefoon kwijt alle apps maar alles op sd kaart niet
 
Dit had ik ook. Probeer batterij er ff uit te halen dan weer terug doen. Dan lader vervolgens snel er weer uit halen en dan opstarten, dit hielp bij mij, hoop dat t t bij jou ook doet!
 
Dit is een heel vervelend probleem maar ik zou u aanraden naar de telecomwinkel te gaan van uw provider en daar om hulp vragen. Je moet er zelf niet mee gaan knoeien heb ik ook gedaan en daarna doet het helemaal niks meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan