samsung galaxy ace plus geen geluid uit speaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

yutiop

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Berichten
122
hallo allemaal,

mijn samsung galaxy ace plus van nog geen 4 maanden oud heeft sinds vandaag een zeer raar probleem.
er komt geen geluid meer uit me speaker op de achterkant,en geen geluid ui de speaker tijdens het bellen ( voorkant).
zodra ik me oordopjes erin duw,heb ik wel gelijk geluid,de telefoon denkt dat zijn oortjes nog aangesloten zijn.

ik heb alles al geprobeerd,uit\aan,batterij eruit ff aan de lader. maar niks werkt.
hij heeft geen waters\val\kortsluitings schade.

en zeer af en toe krijg ik ineens wel geluid uit de speakers,tot ik me oortjes erin doe en er weer uit haal.dan weer zelfde probleem.hij blijft maar denken dat zijn oortjes erin zitten.

heeft iemand van jullie misschien een idee?
want dit is al het 3e probleem binnen 4 maanden,ook vergeet hij zijn micro sd kaartje geregeld,en blijft hij in zijn scherm vergrendeling hangen.

als ik naar de kpn winkel ( aangezien ik nog 1 jaar garantie termijn heb) en vraag om een nieuwe telefoon want binnen 4 maanden al zulke problemen bij een gloednieuwe telefoon lijkt mij niet acceptabel,maak ik daar dan ook kans op of kan ik verwachten dat ze hem gaan opsturen?wat ik zelf niet zie zitten want deze telefoon is onbetrouwbaar gebleken,en als je hem opstuurt krijg je hem meestal nog slechter terug.wat is slim hierin?

met vriendelijke groet yuri
 
naar de winkel terug en omruilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan