Webdesigner4
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 nov 2012
Hallo,
Tijdje geleden speelde ik een spelletje flow free.
Mijn mobiel begon te hangen en ging flitsen.
Ik haalde mijn accu uit de mobiel, en haalde de sim (misschien dom) eruit of daar wat fout zat, of misschien was deze beschadigd.
Ik start hem op en hij geeft de melding: de app Startscherm Samsung (proces. blablablabla is) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Geforceerd sluiten.
Dit gebeurt nu elke keer als ik hem opstart.
Vaak valt hij daarna ook plotseling uit.
Ik kan wel m'n mobiel normaal opstarten maar als ik eenmal door de beveiliging heen ben is het raak.
Ik las over een hard reset, probeerde het door de powerbutton en de home button in te houden, alleen dan start hij gewoon op maar doet niks.
Weet iemand wat ik moet doen om te zorgen dat hij het weer doet?
Webdesigner 4,
Tijdje geleden speelde ik een spelletje flow free.
Mijn mobiel begon te hangen en ging flitsen.
Ik haalde mijn accu uit de mobiel, en haalde de sim (misschien dom) eruit of daar wat fout zat, of misschien was deze beschadigd.
Ik start hem op en hij geeft de melding: de app Startscherm Samsung (proces. blablablabla is) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Geforceerd sluiten.
Dit gebeurt nu elke keer als ik hem opstart.

Vaak valt hij daarna ook plotseling uit.
Ik kan wel m'n mobiel normaal opstarten maar als ik eenmal door de beveiliging heen ben is het raak.
Ik las over een hard reset, probeerde het door de powerbutton en de home button in te houden, alleen dan start hij gewoon op maar doet niks.
Weet iemand wat ik moet doen om te zorgen dat hij het weer doet?
Webdesigner 4,