Samsung Galaxy Gio loopt vast en start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle1988

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Hallo,

Sinds vandaag gaf mijn telefoon een fout toen ik twitter opstarten. Ik kon toen kiezen uit geforceerd sluiten of rapport verzenden. Ik heb toen op geforceerd sluiten geklikt, hierna kreeg ik twitter weer niet opgestart.

Daarna heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart en sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat. Hij laat de ''opening'' van samsung zien maar hij gaat niet verder naar het ''hoofdscherm''.

Wat kan ik nu doen? Ik heb van alles uitgeprobeerd. Ik heb de aan/uit knop lang ingedrukt en dat hielp niet. Ook heb ik hem op de laptop aangesloten maar dat werkte ook niet.

Ook heb ik de telefoon een tijd op de oplader gedaan, daarna kreeg ik wel automatisch een optie voor een recovery maar er gebeurde daarna niks en ik heb die optie later ook niet meer gekregen.

Ik heb wel al een tijdje mijn apps niet bijgewerkt toen ie dat vroeg. Ik weet niet of dat daar aan ligt.......

dat je je apps niet bijwerkt is niet erg
verder even restoren/fabriekinstellingen via de pc doen denk ik
als je er dan niet uitkomt even samsung/leverancier zelf bellen

mvg

Oke bedankt! Alleen de pc van mijn ouders en een andere laptop herkennen mijn telefoon niet....

Ik kan dus helaas ook geen back-up maken maar ik hoop dat mijn sd kaartje in ieder geval mijn contacten heeft opgeslagen.
Ik las ergens wel over een hard reset en dan moet ik de home knop en de volume knop tegelijk indrukken ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan