Samsung Galaxy S geeft melding over 'onverwachts verwijderen van interne sd-kaart'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caroline7230

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
Hallo,

Sinds enkele maanden heb ik een Samsung Galaxy S, waar ik heel blij mee ben. Echter, sinds afgelopen maandag blijft ie meldingen geven over de interne sd-kaart. Deze zou onverwachts verwijderd zijn..? Het toestel loopt dan helemaal vast en valt uit. Als ik m dan weer opstart zijn veel gegevens verloren gegaan: smsjes, apps, en het internet moet ik weer helemaal opnieuw instellen. Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd: terugzetten naar fabrieksinstellingen, update software en ik heb zelfs het hele toestel gereset. Helaas helpt dit allemaal niet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen??

nieuw sd kaartje er in doen. als dat niet helpt zou de kaart lezer kapot kunnen zijn dan word het garantie claimen.

SD Card even formatteren naar FAT-32, heb ik dus ook gehad, en anders terug naar de standaard ROM, tenzij je die nog hebt, en terug gaan naar de leverancier.

Maar het gaat om de interne sd-kaart he..? Kan ik die ook vervangen en/of formatteren? Ja, sorry ik ben een leek.. ;)

Heb je er special software op geinstalleerd? Op welke versie draait je galaxyS? Staat er een custom rom op?

Caroline, ik heb precies de zelfde melding maar komt de melding nog steeds voor bij jou?. Zo niet wat heb je gedaan zodat het nier meer komt? Kunnen andere mensen mij misschien helpen? Ik ben het helemaal zat.

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan