Samsung Galaxy S plus (GT- I9001)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke ik wacht wel ff..
Vriend van me zegt dat ik hem eerst moet rooten.. wat weet jij hiervan ?

Ok,

Download van mijn dropbox de volgende bestanden; AriesVE.ops en odin Multi_Downloader_v4.43.exe KLIK

Zodra je de beide bestanden binnen hebt, open Odin multiDownloader en in het midden zie je SELECT OPS, blader naar het bestand AriesVE.ops.
Dan helemaal naar beneden zie je een knop ONE PACKAGE, daar doe je het firmware bestand, JW5_JV6_JW4.tar.

Alle KIES gerelateerde processen even uitschakelen.
Telefoon weer in DOWNLOADMODUS, aansluiten, even wachten totdat je telefoon herkend word ( COM X ), en dan op START klikken.

Nu zou je wat ik al eerder zei, een blauw blok zien ( boven COM PORT MAPPING), en als het flashen klaar is zou die groen moeten zijn, met het woord PASS.
Als je klaar bent, even hetzelfde doen als wat ik eerder zei, de telefoon resetten dus, en dan ben je klaar.

Rooten is als je bv. een custom rom er op wil zetten, en het wil eigenlijk zeggen dat je heer en meester bent over het toestel.
Zo kun je bv met een geroot toestel je processor overcklocken, apps naar de interne sd kaart overzetten ed...

Eerst maar eens hopen dat dit lukt...;-)

Laatst bewerkt:
als je zegt daar doe je het firmware vestand JW5_JV6_JW4.tar. << bedoel je gewoon het bestand wat eerder ook gebruikt is ??

Ja, die bedoel ik.
En je moet ook het vinkje ( onder port mapping ) bij ONE PACKAGE aanvinken, dan word de knop onderin zichtbaar...en daar moet dat JW5_JV6_JW4.tar bestand.

kan nou al me pincode intikken. maar op het programma'tje staat nog niet dat die bezig is.. ik wacht wel gewoon

Zodra de telefoon opnieuw gestart is kan je de usb verbinding verbreken.
Als je maar wel gewacht hebt op het groene vierkant met PASS er in.
Zo ja, heb je nu 2.3.6 er op staan.

Laatst bewerkt:
Hee Rick,

Het is gelukt.. Hartstikke bedankt voor al je moeite en tijd die je in een onbekende jongen hebt gestoken die hulp nodig had..
Daar is deze forum voor. maarnog Bedankt ;)

SC20130511-214154.png

Gr. Frank

Graag gedaan, sorry voor de vertraging!!!
Als je wat meer over rooten wil lezen is er zat op internet te vinden daarover.
Dat brengt weer hele ander dingen met zich mee, maar dat horen we dan wel!!

Gr. Rick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan