samsung galaxy s

• Onderwerp starter Onderwerp starter mtb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mtb

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Allen,

Ik heb voor mijn zoontje een nieuwe samsung galaxy s 1 gekocht. Deze is simlock vrij maar is een spaans model (movistar). Ik heb hier 2 vragen over

1) Nu zijn er er vanuit de provider al standaard apps/programma's op gezet, deze wil ik graag verwijderen. Maar wat ik begerepen heb kan dat alleen als ik de telefoon jailbreak???

2) Ik heb via samsung het besturingsprogramma gedownload zodat als ik de telefoon op de PC aansluit ik muziek over kan zetten, maar om 1 op andere reden herkent het programma de telefoon niet

Heeft iemand advies

1) Mijn toestelis niet gejailbreaked en dan kan het in ieder geval niet.

2) Als je met Samsung besturingsprogramma "Kies" bedoeld dan:
Ga naar "Instellingen" en dan "Draadloos en netwerk" vervolgens "USB-instellingen". Staat daar "Samsung Kies" geselecteerd? Zo niet, doe dat dan en probeer nog eens te connecten.

Laatst bewerkt:
je kunt android volgens mij niet jailbraken. je kan jezelf wel admin rechten geven door je toestel te rooten, maar of je daar nog iets mee opschiet...
die standaard programma's die er opstaan, heb je het dan over dingen als calculator enzo? of meer over dingen als socialhub?

Volgens mij kun je die dingen helemaal niet verwijderen, en zitten ze in je firmware gebouwd.
ik heb ook n galaxy s1, en ik heb ook nog altijd niet die dingen kunnen verwijderen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reactie,

het is gelukt om muziek op de samsung te zetten,

thanks

Deed je het via samsung kies? want ik zou het gewoon doen via de massaopslag, dan is het net als elke andere normale mp3 speler, of usb stick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan