Samsung galaxy s2 bereik valt weg, daarna valt hij uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
207
Hallo,

Ik heb een samsung galaxy s2. Nooit geen problemen mee gehad tot een paar weken terug. Ik had hem geupdate naar versie 4.0.4, ging lang goed, totdat ineens het bereik weg viel en de telefoon vast liep. Ik moest mijn batterij eruit halen, wilde hij het weer doen. Dit gebeurt nu al een aantal weken, soms een paar keer op een dag, soms maar 1x. En dit gebeurde eerst alleen als ik 3G of 2G gebruik, maar vandaag dus ook met WIFI. Ik al mijn telefoon gedowngrade naar versie 2.3.5, hielp niet. Toen met kies maar weer naar 4.0.4, ging de hele dag goed vandaag, maar toen ik even op facebook wilde, viel mijn bereik weer weg en liep hij vast. Toen haalde ik dus weer de batterij eruit, en toen deed hij het weer. Was wel 20% batterij kwijt. Toen ik thuis kwam deed ik mijn WIFI aan en hij viel weer uit. En steeds toen ik hem weer aanzette viel hij automatisch weer uit toen ik mijn pincode had ingetoetst. alleen met de oplader erin is er geen probleem.
dit alles is erg frustrerend en ik weet niet zo goed meer waar t aan ligt. Aan de android versie niet, want ik had het zowel bij 2.3.5, als bij 4.0.4 etc
ik vroeg me af of mijn batterij misschien stuk is, of mijn simkaart ofzo? Ik las op andere forums dat het ook aan je SD kaart kan liggen, maar toen ik hem eruit had gehaald viel hij later ook uit dus dat is in ieder geval niet het probleem.

iemand die mij kan helpen?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan